|
hvor købes billigste sound level meter i dk |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
bighair ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 18-August-2008 Status: Offline Point: 24 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-Februar-2013 kl. 12:32 |
|
som overskriften siger hvor købes billigste sound level meter til opsætning af min surround reciver Onkyo tx nr 414.
har kigget på denne kan den bruges ? http://www.thomann.de/dk/digital_sound_8928.htm mvh bighair. |
||
![]() |
||
nghngh ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 03-Februar-2011 Sted: danmark Status: Offline Point: 22 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Inden du kaster dig ud i køb, kunne du forsøge om dette app til din eventuelle android telefon kan bruges....
https://play.google.com/store/apps/details?id=kr.sira.sound&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwxLDEsImtyLnNpcmEuc291bmQiXQ.. Det har helt sikkert sine begrænsninger, men måske et gratis forsøg værd |
||
![]() |
||
bighair ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 18-August-2008 Status: Offline Point: 24 |
|
den har jeg set og skal også prøves, det var mere vis nogen kendte en rimelig billig en et sted.
|
||
![]() |
||
helljohn ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Juni-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 2048 |
|
http://www.ebay.co.uk/itm/Measuring-Meters-Sound-Level-Meter-50-126dB-/330832104978?pt=UK_Hand_Tools_Equipment&hash=item4d07214e12
|
||
KMarantz Pm11s3-sa14s1se-Heco zweiklang direct-Marantz tt15s1-Bluesound Node x
|
||
![]() |
||
sani ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-April-2007 Status: Offline Point: 1023 |
|
har du en iphon så har du den nok på bord
![]() |
||
Anthem,Lexicon,MK 150, Velodyne DD, Vienna Acustic BBG,Densen,Sonos,Apple dimser,osv
|
||
![]() |
||
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2830 |
|
Måler de identisk med en "rigtig" DB måler, eller hvor meget afviger de?
|
||
![]() |
||
sani ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-April-2007 Status: Offline Point: 1023 |
|
jeg ved ikke om "radioSchak" er den rigtige der er den jeg har samelinet målinger foretaget med iphon, og må indrømer at afgivelser var ikke støre 1-2 db ,,, når jeg prøver at ramme e 75 db som referance den måler som jeg har ud over iphon er den her : der skal siges at der er ikke alle aps der er li gode , har prøvet også nogen der er for uprecise i ustabile ..
|
||
Anthem,Lexicon,MK 150, Velodyne DD, Vienna Acustic BBG,Densen,Sonos,Apple dimser,osv
|
||
![]() |
||
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2830 |
|
Det var egentlig mere præcist end jeg ville have regnet med:)
|
||
![]() |
||
|
har nu prøvet Lydmåler - Sound Meter fra android og den ser ud til at virke fint,det eneste er subwooferen, hvis den også skal op på 75 db
er det lige voldsomt nok, har stillet den på 65 db. |
||
![]() |
||
filmfreak ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1398 |
|
![]() |
||
|
tak for det den ser da interesant ud.
kan sige efter at have brugt den fra android skulle der skrues en del op for bag og center hjt. så jeg syntes jeg har fået bedre lyd. så tak for alle input, så er det bare at bestille. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |