|
Hvor købes "merchandise" til bio'en? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Gump ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 377 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-September-2012 kl. 12:56 |
Hej Recordere...
Er lidt i tvivl om jeg har ramt det rigtige sted til denne tråd, men har jeg ikke, så undskylder jeg på forhånd... Jeg er ikke selv så heldig at have en dedikeret biograf endnu, men er konen og jeg er enige om at der i det næste hus skal være et rum til dette. Derfor går jeg også til tider og spekulerer over alt lige fra akustik, udstyr, møbler osv. Og jeg bliver selvfølge meget inspireret af de mange flotte og fede bio'er folk viser frem herinde. Især synes jeg der er rigtig mange, rigtig fede "film-ting", altså alt lige fra film-plakater, figurer, statuetter, sværd, hjelme, life-size hulk osv. Så er mit spørgsmål så. Hvor køber man alle disse fede sager henne? Jeg går ud fra at man kan købe rigtig meget på nettet, men er der nogle sider folk kan anbefale? Og findes der danske sider? Og hvad med fysiske butikker? Nu bor jeg i det mørke Sønderjylland, så det er ikke så tit jeg er i hovedstaden, men der er der vel sådanne butikker? Kort sagt, hvor har i købt jeres "grej"?
![]() |
|
![]() |
|
Therien ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 11-September-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1366 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Skriv titlen på en film - lad os sige Lord Of The Rings - efterfulgt af replica og du er godt på vej.. Feks. bliver mit første køb (når jeg er færdig med at bygge) Rocketeer + helmet + replica
![]() |
|
Anthem / oppo / SONY / Klipsch / JBL
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |