recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvor langt er udviklingen kommet?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHvor langt er udviklingen kommet?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 11218
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2007 kl. 16:46

Oprindeligt skrevet af Lennon Lennon skrev:

Der hersker ingen tvivl om,at plasmaen er CRT´en overlegen, som total-oplevelse  . Den er ikke fejlfri, - men det var CRT´en heller ikke. 

Dette er faktisk en meget væsentlig ting at tage fat på. Der er ulemper ved alle teknologier, så absolut også CRT. Hvis man kigger specifikt på de områder hvor CRT har system-relaterede fordele i forhold til fladskærmene, så vil man _aldrig_ kunne sige at en fladskærm er bedre. Det er bare ikke særligt væsentligt, for man kan netop gøre det omvendte ved f.eks. at forudsætte at éns tv skal have perfekt geometri. Det har _intet_ CRT. Det væsentlige er den samlede oplevelse, og her vil jeg påstå at man skal være temmelig konservativ for at sige at de nyeste Pana og Pioneer plasma'er ikke er bedre end de bedste CRT-tv, især hvis man tager den ekstra størrelse med i betragtning.

Til top
spicky Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Point: 94
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2007 kl. 22:26

Det virker også som om forbrugerne slet ikke kan forstå, at et flad tv kan gå i stykker, eller have mindre fejl, som let kan udbedres. De tror at de skal ud at finde et nyt tv, og at de så kommer hjem med et der bare siger PAAANGG!!  ( For nu at citere Sille i Invita reklamen)

At alle andre elektroniske ting i deres hjem så går i stykker, er ligemeget,bare ikke et ( elendigt) tv gør

Til top
Chr. R. Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 26-December-2005
Point: 118
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2007 kl. 22:33
Oprindeligt skrevet af spicky spicky skrev:

Det virker også som om forbrugerne slet ikke kan forstå, at et flad tv kan gå i stykker, eller have mindre fejl, som let kan udbedres. De tror at de skal ud at finde et nyt tv, og at de så kommer hjem med et der bare siger PAAANGG!!  ( For nu at citere Sille i Invita reklamen)

At alle andre elektroniske ting i deres hjem så går i stykker, er ligemeget,bare ikke et ( elendigt) tv gør

Ikke forstået

Mit 8 år gamle Loewe har fået et periodisk fejl på tuneren, og det er desværre en særdeles dyr komponent der skal udskiftes og den eneste årsag til at der nu kigges på et nyt TV. Men hvad har dette og dit indlæg med denne tråd at gøre  

Redigeret af Chr. R. - 16-September-2007 kl. 22:59
Til top
spicky Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Point: 94
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2007 kl. 12:25

Ikke forstået

Mit 8 år gamle Loewe har fået et periodisk fejl på tuneren, og det er desværre en særdeles dyr komponent der skal udskiftes og den eneste årsag til at der nu kigges på et nyt TV. Men hvad har dette og dit indlæg med denne tråd at gøre.

Hvis du nu lige læser indlæggende igen, så er opfattelsen jo, at forbrugerne forventer ALT i 2007 af ders nye fladskærme. De søger et der kan det hele. Et perfekt tv. Dette TV findes ikke, men ´forbrugerne er helt på herrens mark over hvad tv de skal vælge, fordi de ikke gider sætte sig ind i det og fordi de sætter ders krav til et "godt" tv under spærregrænsen.

Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2004
Point: 7994
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2007 kl. 12:36
Et fjernsyn som JVC LT-37M60 og den nyere LT-37M70 er absolut værd at nævne. Jeg har selv M60 og det er absolut et virkeligt lækkert fjernsyn med en efter min mening særdeles flot billedkvalitet.
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu