recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvor langt HDMI kabel max?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHvor langt HDMI kabel max?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
DarkHelmet Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Oktober-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 508
Direkte link til dette indlæg Emne: Hvor langt HDMI kabel max?
    Sendt: 26-April-2007 kl. 14:06

Jeg har rodet igennem længere tid med at finde på noget som erstatte min forpulede Kiss DP600 maskine. Bla X360/PS3 osv, men er kommet frem til at en pc som mediecenter nok er vejen frem.

Mit problem er at min pc står således at jeg skal trække et 12 meter langt HDMI kabel for at det kan nå mit Plasma tv. Er der nogen der har erfaringer om dette er for langt? Jeg kan se at man kan få HDMI kabler på 15 meter, men de koster flere tusind kr i forhold til et på 10 meter. I Electric City så jeg at man kan købe et HDMI forlænger kabel på 2.5/5 meter. Kan jeg uden problemer købe et 10 m kabel, og forlænge det med 2.5 m uden problemer? Så er alle mine sorge løst, og min DP600 kan finde sin plads i en container hvor den høre hjemme!

Til top
brian.rikke Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 12-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2007 kl. 14:52

Jeg bruger et Supra HDMI-kabel på 15 meter mellem min harddisk optager og min 32" LCD tv. Desuden havde jeg bestilt et Qlicktronic HDMI kabel på 15 meter fra Av-connection. Dette så også fint ud, men jeg valgte at returnere det og få pengene tilbage, da jeg fik Supra kablet super billigt i forbindelse med et andet køb. For yderligere detaljer se.

http://www.av-connection.dk/?SPage=HDMI_Kabler

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu