|
Hvor ligger flaskehalsen? Løst |
Besvar | Side <12345> |
Forfatter | ||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4695 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er fordi der er en masse AD ON på internetsider. Og det kræver en masse ram. Jeg må sommetider opgive at få noget ud af en hjemmeside på min iPad, da den jo har færre ram end en PC.
|
||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
||
C10V
Junior bruger Oprettet: 20-Marts-2013 Sted: Vest Status: Offline Point: 23 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Chrome, (har du nævnt browser?) er et bæst jo nyere version man bruger...
|
||
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10426 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har lige været inde i indstillinger på computeren. Under "Om" står der: Installeret ram 16 GB (kan bruges 15,7 GB) Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
fltk
Funktioner
Tak(0)
|
|
Du har åbenbart ikke læst tråden fra start. Computeren har 16 GB ram. Den med 8 GB har ikke problemet. Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
fltk
Funktioner
Tak(1)
|
|
Ja, i mit første indlæg skrev jeg det er Firefox. Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
||
C10V
Funktioner
Tak(0)
|
|
forslag til fix, fjern flueben:
https://support.mozilla.org/da/kb/firefox-ydelses-indstillinger?as=u&utm_source=inproduct
uden jeg ved hvad du afvikler i Firefox... |
||
C10V
Funktioner
Tak(0)
|
|
jobliste/processor W10, det peger vel på det er "software" der sløver?
|
||
T-Duck
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4027 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jamen cpuen er kun understøttet 8 gb. Og hvis der bliver leveret mere data fra rammen end hvad cpuen kan klare så opstår flaske hals. Du skal huske at det dual channel du kører med lige nu, dvs. Fuld båndbredde på ram bussen IO så ved du piller den ene ud, halvere du båndbredden og så kan cpuen bedre følge med. Og ikke oplever den lige så langsomt
|
||
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
|
||
fltk
Funktioner
Tak(0)
|
|
Forkert. Læs hvad jeg skrev ovenfor. Der kan udnyttes 15,7 GB. Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
||
T-Duck
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4027 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
||
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
|
||
fltk
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg er nødt til at henholde mig til hvad der står i manualen og i Windows indstillinger. Lige nu er jeg ved at installere Windows 11 på computeren, men jeg vil godt give dit forslag et skud når der bliver tid til det. Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
||
T-Duck
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
||
|
||
Besvar | Side <12345> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |