|
Hvor længe er VT50 seneste model? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Kristian1204 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 274 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-Oktober-2012 kl. 19:27 |
Hej alle,
Jeg står overfor at skulle investere et i nyt tv på et tidspunkt. Jeg har et 42" Panasonic fra et fælleskøb for ca. 5 år siden og det skal være Panasonic igen :) Jeg har derfor kastet min kærlighed på et VT50, men som med så meget andet så løber tiden jo, og pludselig er det ikke længere den nyeste model :) Jeg har ikke specielt travlt og derfor gør det ikke noget, hvis det første bliver efter nytår og vil derfor blot høre om der er nogen som kan spå om, hvornår der er evt. kommer en opdatering eller ny model i den serie? Er det lige om hjørnet eller først engang midt i 2013? Det er jo 2012-2013-vinder, men FIFA13 udkommer jo altid medio 2012 f. eks ;) Jeg har ikke noget uopfyldt behov med nuværende model, som jeg forventer opfyldt med en ny model og kunne sagtens blive ovenud lykkelig for det nuværende, men håber I forstår hvor jeg vil hen :) Mvh. Kristian |
|
![]() |
|
McNiklas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2007 Sted: 4100 Ringsted Status: Offline Point: 1691 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mon ikke der kommer et VT60 til maj/juni 2013
![]() EDIT: Men det vil være dumt at vente bare fordi der kommer en ny model.. Redigeret af McNiklas - 27-Oktober-2012 kl. 19:42 |
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
Jeg er enig med McNiklas om den forventede ankomst for Panasonics næste topmodel.
Og skal jeg være ganske ærlig, så tror jeg ikke at der rent billedmæssigt kommer nogen videre forbedring i den kommende model. Men det må tiden jo vise.
![]() |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
Kristian1204 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 274 |
Jeg er enig med jer begge og der skal jo nok dukke noget uventet op (hvad det så måtte være) men f. eks. da jeg købte min seneste reciever (Onkyo 606) dukkede Airplay i recievere op ud af den blå luft ret kort tid efter samt audio return på entrylevel modeller. Det mener jeg 607´eren har og den udkom meget kort tid efter jeg købte min... Min virker jo efter hensigten, men det havde været dejligt med de andre ting :) |
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
De nye modeller plejer jo altid at blive præsenteret til januar hvert år i forbindelse med CES. Det starter den 8. januar og de store firmaer plejer at præsentere deres vigtigste produkter dagen før eller på åbningsdagen. Så kan du vente til januar, så kan du se om der er en stor nok forbedring, til at du kan vente til maj/juni.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |