recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvor længe kan The Walking Dead fortsætte?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvor længe kan The Walking Dead fortsætte?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6251
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hvor længe kan The Walking Dead fortsætte?
    Sendt: 04-April-2016 kl. 13:50
Hvor længe kan serien fortsætte?
Jeg har set alle afsnit og bliver ved at med se den
Men jeg savner en overordnet handling, noget andet end det sædvanlige: De finder et sted, hvor de kan være et stykke tid, og så er de nødt til at flygte
Og så starter vi forfra (snart sæson 7)
De behøver ikke nødvendigvis finde en kur, bare der sker noget andet
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
SosFarum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Juli-2007
Sted: Frederikssund
Point: 1022
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SosFarum Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2016 kl. 14:22
Det er jo god underholdning, men ja den kører lidt i ring....på et tidspunkt løber de vel tør for personer der har været med gennem hele serien, de har det jo med at blive dræbt.
Til top
Dorf Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: Denmark
Point: 663
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dorf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2016 kl. 15:44
Jeg er vild med den serie. Sjovt nok har jeg ikke savnet mere handling, hvad skulle der ellers ske?
De møder ofte nye grupper som sætter noget andet igang, og der sker alligevel en del indbyrdes. Jeg håber på en et par sæsoner mere i hvertfald. Skal se sidste afsnit af denne sæson i aften, glæder mig som et lille barn.
Jeg kan anbefale "The Strain" som er i samme genre men ikke en kopi af TWD.

Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2016 kl. 15:59
Damn, jeg gik kold midt i sæson 3 da jeg ikke rigtig syndes serien flytter sig, men bare render i ring
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Point: 3792
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2016 kl. 16:07
Jeg har egentlig godt kunne forstå "kritikken" for fornyelse er der efterhånden ikke så meget af og man sidder egentlig efterhånden alene tilbage med spørgsmålet om "hvem er det der ryger nu".

Alligevel finder jeg den spændene af h til, men med en nedadgående pil dog. Håber sæson 7 bringer lidt nyt med sig.

Jeg har hele tiden syntes der mangler et større samfundsmæssigt perspektiv på serien, men måske jeg kan få det via Fear the walking dead jeg lige er gået igang med.

Jeg syntes dog sæson 7 ligger op til en anderledes konstellation, men hvis handlingen alene drejer sig om livet som fanger/arbejder hos Negan´s eller et forsøg på flugt, så kan jeg godt gå kold tror jeg
Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Point: 6282
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hopgreve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2016 kl. 19:02
Håber den varer længe endnu Smile . Jeg mangler selv at se ca 8 afsnit af sæson 6 , nogen der ved om fex DR3 sender hele sæson 6 en eller anden dag??
MVH
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2016 kl. 19:25
Jeg ER stået af. Serien kører i ring og udvikler sig ikke. Splatter effekten er den samme som i sæson 1. De kunne vel variere splatter lidt mere.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19565
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2016 kl. 21:23
Hele plottet er for mig ubegribeligt. For fanden da, find sammen i større grupper og udvikl et samfund. Som det er nu, render de hovedløst rundt.
Igen tænker på infrastruktur, sætter fødevarer i system og de ræser rundt i køretøjer der bruger brændstof - en kilde der hurtigt dør ud, når ingen arbejder på boreplatforme.
Desuden kunne der for helvede ikke være så svært at lave solide hegn omkring enklaver af personer, der kunne drive et samfund.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Point: 2354
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-April-2016 kl. 03:39
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Hele plottet er for mig ubegribeligt. For fanden da, find sammen i større grupper og udvikl et samfund. Som det er nu, render de hovedløst rundt.
Igen tænker på infrastruktur, sætter fødevarer i system og de ræser rundt i køretøjer der bruger brændstof - en kilde der hurtigt dør ud, når ingen arbejder på boreplatforme.
Desuden kunne der for helvede ikke være så svært at lave solide hegn omkring enklaver af personer, der kunne drive et samfund.

Klaus

Det har de prøvet, men det er som om de aldrig kan få det til at fungere. Hvis det skulle have udviklet sig sådan, havde de ikke kunne lade den køre så længe. Så havde det bare været Landsbyen om igen.

Jeg er også stået af. Mest fordi jeg ikke har så meget lyst til at følge med i en serie på tv, men også fordi det var det samme igen og igen. Var tæt på at holde i løbet af sæson 2. Den var som en ligegyldig soap opera, med en zombie tilsat i ny og næ.
Til top
mathias1 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 08-Marts-2010
Sted: Danmark
Point: 112
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mathias1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-April-2016 kl. 04:04
Læste lige spoilere for sæson 7-10 på wiki (såfremt de følger tegneserierne), og der personligt frem til de næste sæsoner, og til at se hvem der blev/bliver dræbt i sæsonfinslen :)
Til top
Thomas Jensen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 11-November-2013
Sted: Slagelse, DK
Point: 455
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomas Jensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-April-2016 kl. 09:37
Jeg stod af for tre afsnit siden.
Jeg synes simpelthen at det er spild af tid at følge med i serien mere.

Så måske skulle de bare lade den dø.
Den har længe kørt i ring, men man har jo nok håbet, at der kommer noget mere "om lidt". Det gør der så også: Noget mere af det samme.
AV-udstyr: Apple iPad 9th gen. 64 GB / Apple iPhone SE 3rd gen. 64 GB / JBL Charge 3
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu