|
Hvor længe kan The Walking Dead fortsætte? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6251 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-April-2016 kl. 13:50 |
Hvor længe kan serien fortsætte?
Jeg har set alle afsnit og bliver ved at med se den Men jeg savner en overordnet handling, noget andet end det sædvanlige: De finder et sted, hvor de kan være et stykke tid, og så er de nødt til at flygte Og så starter vi forfra (snart sæson 7) De behøver ikke nødvendigvis finde en kur, bare der sker noget andet |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
SosFarum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Juli-2007 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 1022 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er jo god underholdning, men ja den kører lidt i ring....på et tidspunkt løber de vel tør for personer der har været med gennem hele serien, de har det jo med at blive dræbt.
|
|
![]() |
|
Dorf ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 663 |
Jeg er vild med den serie. Sjovt nok har jeg ikke savnet mere handling, hvad skulle der ellers ske?
De møder ofte nye grupper som sætter noget andet igang, og der sker alligevel en del indbyrdes. Jeg håber på en et par sæsoner mere i hvertfald. Skal se sidste afsnit af denne sæson i aften, glæder mig som et lille barn. Jeg kan anbefale "The Strain" som er i samme genre men ikke en kopi af TWD. |
|
![]() |
|
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
Damn, jeg gik kold midt i sæson 3 da jeg ikke rigtig syndes serien flytter sig, men bare render i ring
|
|
![]() |
|
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3792 |
Jeg har egentlig godt kunne forstå "kritikken" for fornyelse er der efterhånden ikke så meget af og man sidder egentlig efterhånden alene tilbage med spørgsmålet om "hvem er det der ryger nu".
Alligevel finder jeg den spændene af h til, men med en nedadgående pil dog. Håber sæson 7 bringer lidt nyt med sig. Jeg har hele tiden syntes der mangler et større samfundsmæssigt perspektiv på serien, men måske jeg kan få det via Fear the walking dead jeg lige er gået igang med. Jeg syntes dog sæson 7 ligger op til en anderledes konstellation, men hvis handlingen alene drejer sig om livet som fanger/arbejder hos Negan´s eller et forsøg på flugt, så kan jeg godt gå kold tror jeg
|
|
![]() |
|
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6282 |
Håber den varer længe endnu
![]() MVH
|
|
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Jeg ER stået af. Serien kører i ring og udvikler sig ikke. Splatter effekten er den samme som i sæson 1. De kunne vel variere splatter lidt mere.
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19565 |
Hele plottet er for mig ubegribeligt. For fanden da, find sammen i større grupper og udvikl et samfund. Som det er nu, render de hovedløst rundt.
Igen tænker på infrastruktur, sætter fødevarer i system og de ræser rundt i køretøjer der bruger brændstof - en kilde der hurtigt dør ud, når ingen arbejder på boreplatforme. Desuden kunne der for helvede ikke være så svært at lave solide hegn omkring enklaver af personer, der kunne drive et samfund. Klaus |
|
![]() |
|
kaizer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2354 |
Det har de prøvet, men det er som om de aldrig kan få det til at fungere. Hvis det skulle have udviklet sig sådan, havde de ikke kunne lade den køre så længe. Så havde det bare været Landsbyen om igen. Jeg er også stået af. Mest fordi jeg ikke har så meget lyst til at følge med i en serie på tv, men også fordi det var det samme igen og igen. Var tæt på at holde i løbet af sæson 2. Den var som en ligegyldig soap opera, med en zombie tilsat i ny og næ. |
|
![]() |
|
mathias1 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Marts-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 112 |
Læste lige spoilere for sæson 7-10 på wiki (såfremt de følger tegneserierne), og der personligt frem til de næste sæsoner, og til at se hvem der blev/bliver dræbt i sæsonfinslen :)
|
|
![]() |
|
Thomas Jensen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 11-November-2013 Sted: Slagelse, DK Status: Offline Point: 455 |
Jeg stod af for tre afsnit siden.
Jeg synes simpelthen at det er spild af tid at følge med i serien mere. Så måske skulle de bare lade den dø. Den har længe kørt i ring, men man har jo nok håbet, at der kommer noget mere "om lidt". Det gør der så også: Noget mere af det samme. |
|
AV-udstyr: Apple iPad 9th gen. 64 GB / Apple iPhone SE 3rd gen. 64 GB / JBL Charge 3
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |