|
Hvor mange af jer har afbestilt kabel-tv? |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | ||
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4951 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Jeg synes derimod at streaming udbuddet er elendigt.
Netflix er lukket land, man skal have en boks som AppleTV for at køre det tilfredsstillende. Hvorfor ikke lave et åbent interface så det kan intergreres i XBMC eller Mediaportal. Samme problemer er der med alle de andre streaming udbydere, enten skal man have et specielt tv/boks. Eller også skal man til at finde mus frem for at kunne bruge det i sit mediecenter. Min løsning er den fulde YouSee pakke og optage alle de serier, som jeg finder interessante. Reklamer kan jeg så spole forbi. Der er fælles standarder til hvordan selskabernes kanaler skal leveres til leverandøren. Hvorfor er der ikke en fælles standard til streaming tjenester. Det er latterligt at man skal installere diverse dårlige portaler og players til hver leverandør. Jeg vil kunne styre alt med min fjernbetjening, det er back to stoneage at skulle til at have en mus på sofabordet.
|
||
![]() |
||
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
|
Hvis du bruger den amerikanske netflix kunne du overveje XBMC Flicks.
|
||
![]() |
||
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4951 |
|
Jeg bruger MediaPortal dog, men skrev også XBMC, for ikke at være for snævertsynet. Men ved at benytte den amerikanske Netflix, så løber jeg bare ind i andre problemer såsom engelske tekster. Det største problem er dog at de fleste streamingtjenester ikke har surround sound og har en dårligere billedekvalitet end de fleste tv kanaler.
|
||
![]() |
||
nikolaj13 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 09-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 45 |
|
Har stofa
Går kun og venter på, at stofa får viasat kanaler i frit valg. Så går jeg direkte fra stor pakke, til lille pakke+ måske 2-3 frit valg kanaler. Betaler i øjeblikket betaler jeg 459 pr måned, 200 af disse går til kanaler jeg aldrig ser. Har overvejet viaplay, men tror bare ikke kvalitet på billede er det hver. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |