|
|
Besvar ![]() |
Side <1234 7> |
Forfatter | |||
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
![]() |
||
Er der nogle rigtig gode program til Mac (OS X), i stil med DVD Profiler ?
|
|||
![]() |
|||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12380 |
![]() |
||
Nå ja, men så skal du jo stadig ikke spørge efter hvor mange film man ejer, for Heroes sæson 1 på HD DVD er og bliver jo aldrig en film ![]() I min optælling, udenfor DVD Profiler, tæller jeg alle skiver jeg har, med reelt serie eller film-indhold. Så Star Trek: TSO sæson 1 på HD DVD tæller altså ti, fordi der er ti skiver med serie-indhold på, mens en ekstraskive med udelukkende ekstramateriale, som der jo ret ofte kommer mange forskellige film, ikke tæller med. |
|||
![]() |
|||
fumper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1062 |
![]() |
||
hehe kunne nok have lavet det på 100 måder :) er heller ikke strengt videnskabeligt... er sikker på du kun tæller på den måde for at komme op i 1500+ gruppen ![]() |
|||
Sony 40D3000|Sony Hxd-870|Xbox-360 m hd-dvd drev|Harman Kardon DVD-31
Lintronic 238 med Beo5!|Qnap209Pro 500gb|PS3 Hjemmebio |
|||
![]() |
|||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12380 |
![]() |
||
Nej, jeg tæller på den måde fordi jeg tæller skiver med indhold, ikke udgivelser. Dengang det kun var dvd'er, havde jeg så og så mange dvd'er, ikke så og så mange udgivelser. Den slags tæller DVD Profiler jo alligevel. Jævnfør DVD Profiler har jeg 1.247 af den slags.
Og så har jeg selvfølgelig ikke lige talt samlingen op på grund af din afstemning her ![]() |
|||
![]() |
|||
fumper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1062 |
![]() |
||
Joo... jeg er sikker på du har talt op just nu
![]() du har alligevel en del tv-serier imellem så? |
|||
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Samlingen er faktisk godt og vel 50% tv-serier, da jeg har 731 dvd'er med anime, og af dem er velsagtens 99% serier. Disse kommer oftest som enkeltudgivelser med en 3-5 afsnit på hver, så dem tæller DVD Profiler som individuelle udgivelser.
På 'live action'-siden af tingene er der også en del serier, såsom Gilmore girls, Babylon 5, Star Trek: TNG, Battlestar Galactica osv. Jeg har ikke præcise tal på hvor mange film jeg har, men det må være mellem 700 og 800, inklusive dem på blå og HD DVD. |
|||
![]() |
|||
mougai ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 166 |
![]() |
||
Der skulle være 207 alm. DVD og 98 af de blå efter den nye optælling
|
|||
![]() |
|||
bony ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2007 Sted: Fredensborg Status: Offline Point: 358 |
![]() |
||
Efter seneste oprydning er der omkring 720 DVD og (kun
![]() |
|||
![]() |
|||
sauron ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 315 |
![]() |
||
har omkring 400dvd'er og 100 hd-dvd og blueray til sammen
|
|||
pioneer lx5090(ISF kalibreret)
onkyo tx-sr705( kalibreret af otto) B&W dm602 toshipa hd-30 ps3 xbox 360 wii |
|||
![]() |
|||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24802 |
![]() |
||
hov. hvorfor skal jeg blandes ind i en afstemning. |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Føler du dig truffet? det er en HEELT anden flemming jeg tænker på ![]() |
|||
|||
![]() |
|||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24802 |
![]() |
||
ja, lidt truffet da du spurgte mig før, du lavede en afstemning. bortset fra det. så regner jeg en sæson, af en tv-serie for en dvd. ellers kan det jo hurtigt løbe op. og jeg bruger bare word, til mine dvd. og prøver med exell til mine bd film. |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 7> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |