|
|
Besvar ![]() |
Side <1234 8> |
Forfatter | |
Bendix ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2215 |
![]() |
Se her........ http://www.gamesection.dk/nyheder.asp?nid=2345
|
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Hej Alle Meddelelsen kommer ikke til midnat aligevel. Den er også forsinket http://threespeech.com/blog/?p=260 /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
Bendix ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2215 |
![]() |
Lars dit link er forældet den kommer i nat.
http://threespeech.com/blog/?p=263 |
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
PeterLarsen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 13-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 286 |
![]() |
Ja men hvad skal vi egentligt med sådan en? |
|
Hilsen Peter
Panasonic TX-P50S10E, Samsung SMT-H3126 PVR, Popcorn Hour A100 (500 Gb), Onkyo SR-876, Harmony 885, B&W DM602-S3 + LCR60-S3 + Radius 180 bagved, PS3 (80 Gb) |
|
![]() |
|
como ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-April-2006 Status: Offline Point: 163 |
![]() |
haha
Ja det lyder som et rigtig godt spil concept. ![]() |
|
![]() |
|
DonJensen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 841 |
![]() |
Hvor kan det anbefales at forudbestille en hvis man skal være nogenlunde sikker på at få en?
|
|
![]() |
|
Bornholmeren ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 278 |
![]() |
Det er svært at sige, men Jeg forudbestilte hos Sony Lyngby, og står nummer 8 i køen, med stor sandsynlighed, for at får én :-), prøv eventuel fona, men det er meget vært at sige. Du kan gå ind i en butik, hvor det er muligt at forudbestille, og spørg hvor mange, som har forudbestilt én. Jeg kunne dog godt forestille mig der vil være nogen som ikke får selvom de har bestilt. Jeg tror ikke forhandlerne får det antal de ønsker, i den første tid, men hvem ved :-) Ellers er der jo forhandlere på nettet du kan prøve |
|
![]() |
|
Jønsson ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 59 |
![]() |
Jeg har bestilt en i EB-games.... Var en af de første, så jeg satser da på at få en
|
|
![]() |
|
andbrask ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-November-2006 Sted: Ethiopia Status: Offline Point: 97 |
![]() |
På en pricerunner-søgning faldt jeg over en PS3 på komplett.dk til 4854,- Ville egentlig vente med at købe til senere på året men blev fristet af tilbuddet. Bestilte den i fredags, men igår så jeg så at deres pris nu var 5500. Sendte en mail før at høre om de var ved at tage r.... på mig og fik dette svar: Hej Anders! Prisændring ændrer ikke prisen på de bestillinger der allerede er afgivet. Du er derfor heldig at du bestilte en PS3 i fredags, da den stadig var på tilbud Venlig Hilsen Pauli Frederiksen (pf@komplett.dk), Salg/Support, Komplett.dk - Nordens største netbutik, Tlf: 70 70 19 19, Fax: 70 70 19 02 http://www.komplett.dk/SÅDAN komplett.dk Nu ser jeg så om de rent faktisk kan levere d. 23. marts
|
|
" I have made good judgements in the past. I have made good judgements in the future." George W. Bush
|
|
![]() |
|
Pede8000 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2006 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 2589 |
![]() |
Kan se at den koster 599 Euro hos psxchips.de. Er der nogen der ved om menuer mm så er på Deutch???? |
|
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3
|
|
![]() |
|
andbrask ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-November-2006 Sted: Ethiopia Status: Offline Point: 97 |
![]() |
Er ret sikker på at du kan vælge sprog i opsætningen. Tilgengæld har de nogle meget strenge cencur-love i Tyskland, som der i flere forskellige fora diskuteres om vil føre til en særlig tysk version, som eks kun kan vise grønt blod. Enten dette ellers så kommer der særlige "cencorlocked" udgaver af spil i Tyskland. Hælder mere til det sidste, men ved det af gode grunde ikke.
|
|
" I have made good judgements in the past. I have made good judgements in the future." George W. Bush
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 8> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |