|
|
Besvar ![]() |
Side <12345 7> |
Forfatter | ||||||
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
![]() |
|||||
Eller ha det bedste bare for at ha det bedste . .
![]() Var der forøvrigt ikke også noget med en antenne som nu pludselig virker 100 ? ?
|
||||||
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
||||||
![]() |
||||||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24801 |
![]() |
|||||
Jeg har en iphone 4, og vil gerne have den nye, bla. også på grund af den nye antenne. Vi har en kolonihave, og der kan det ind imellem, være svært at fange signaler, så hvis jeg kan få lidt bedre signal, så fedt. Og jeg tror faktisk heller ikke at en 5er ville have kunnet så meget mere. Ja, et nyt design. Men jeg kan faktisk godt lide det gamle. Og så er der lige alle det tilbehør jeg har købt, jamen det virker lidt længere.
|
||||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||||
![]() |
||||||
tommy21 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Juni-2011 Status: Offline Point: 123 |
![]() |
|||||
nu ved vi jo ikke om der er bedre signal på den nye bare fordi den er hurtigere, desuden ved vi ikke om der dukker nogle andre nye fejl op såsom der var med antennen på 4eren og lyssensoren.
|
||||||
![]() |
||||||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24801 |
![]() |
|||||
Det blev annonceret, at antennen, skulle være blevet forbedret.
|
||||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||||
![]() |
||||||
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
![]() |
|||||
Tak for svaret folkens... Men det var nu heller ikke et spørgsmål om jeg skulle købe iPhone eller en helt anden, det var et spørgsmål om jeg skulle købe 4 eller 4S... Men kan forstå at jeg vinder mest med at købe en 4S, og som Skalle06 skriver, så er det vel kun tøser der hopper en generation over
![]() Tror jeg går efter en 4S med 32gb, tror 16gb bliver for lille med 8 mega pixel kamera og 1080p HD video, eller? Og hvad tror I ca. prisen bliver for den uden abonnement? Dog læste jeg lige hurtigt en overskrift på en spiseseddel fra Ekstra Bladet, hvor der stod noget med "Apple lover endnu engang noget de ikke holder" ang. 4S.. Nogle der ved hvad det er? Kys!
Redigeret af ladiesman217 - 09-Oktober-2011 kl. 22:18 |
||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
|||||
iPhone 4 i 16GB kostede kr. 4.699,- uden abonnement.
Uden at vide det med sikkerhed vil jeg tro det er samme som er omtalt i Apple nyskabelser virker ikke i DK.
Altså at Siri-assistenten ikke kan dansk og iTunes Match ikke slippes fri i Danmark endnu.
/Lars
|
||||||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||||||
![]() |
||||||
huntiedk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2006 Sted: København Ø, DK Status: Offline Point: 725 |
![]() |
|||||
Ja, de var vel lige i gang med den nye regering, så ku' de jo ta' Apple med i samme omgang... ![]() |
||||||
Øst, vest, ::1 bedst
|
||||||
![]() |
||||||
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
![]() |
|||||
Okay, dvs. en 32gb nok kommer til at ligge på ca. 5.399,- ??
Men hvor meget fylder en video og et billede med det nye kamera? Er sgu bange for en 16gb bli'r for lille, men ved sgu ikke.. Det handler vel også bare om, hvor meget man husker at overføre billeder til den kommende sky eller til min Time Capsule :) |
||||||
|
||||||
![]() |
||||||
mTs813 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-December-2007 Sted: KBH V, Denmark Status: Offline Point: 194 |
![]() |
|||||
Jeg har gjort det samme som dig, væk med Iphone 4 i håb om en 5'er med list større skærm og slimmere design, men det kom ikke, og derfor vil jeg nu selv prøve en android eller WP7 telefon, synes Samsung Nexus Prime (efter rygterne) lyder rigtig spændende, så den vil jeg personligt selv kigge lidt efter... Synes helle rikke at opgraderingen fra 4 til 4s er stor nok til jeg vil betale 5.000, så nu har du chancen for at prøve noget nyt.
Men selvfølgelig med dit setup vil det jo ikke være helt dumt med en iphone igen. Det skal lige siges at iphone 4 er den bedste fon jeg har haft, men det er lidt kedeligt at have iphone når ALLE har det ;) og det er den bedste chance du har for at prøve noget nyt, for hvis der kommer en 5'er næste år køber du jo den med det samme, som jeg kan lytte mig til...
|
||||||
![]() |
||||||
act_dk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Maj-2007 Status: Offline Point: 233 |
![]() |
|||||
Ideen med iCloud er lidt at den syncer mellem dine enheder, saa tingene ligger paa alle enheder (naturligvis med cloud backup), saa du spare ikke plads der. Ideen med telefonbilleder er vel ogsaa lidt at de kan ses paa telefonen? Er de gemt vaek paa din capsule har du vel ikke meget glaede af dem?
Prisen er der ingen der kender, men som udgangspunkt kan man vel gaa ud fra 4erens lanceringspris. Maaske lidt lavere, men naeppe meget.
Billeder og HD video maa du google dig til stoerrelsen paa!
|
||||||
![]() |
||||||
nbu001 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-August-2004 Sted: CPH, DK Status: Offline Point: 890 |
![]() |
|||||
Med hensyn til prisen, så kan jeg sige så meget at da jeg i sin tid (for godt 15 måneder siden) købte iPhone 4 i London, betalte jeg GBP 599 for den (32 GB), og da den et par uger senere dukkede op her hjemme, kom den til at koste DKK 6 K. På Apple's UK web site, har du siden i fredags kunnet gå ind og bestille den til afhentning den 14/10. Prisen er stadig GBP 599 (for 32 GB modellen) og prisen for den nye 64 GB udgave er GBP 699. Så alt andet lige, antyder det at prisen bliver DKK 6 K og DKK 7 K, for henholdsvis 32 GB og 64 GB.
I alle ovenstående tilfælde, er der naturligvis tale om den ej SIM-låste version. /Nils
Redigeret af nbu001 - 10-Oktober-2011 kl. 03:28 |
||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Bruger udmeldt 8 ![]() -- ![]() Oprettet: 05-August-2008 Status: Offline Point: 650 |
![]() |
|||||
Endnu engang læser du kun det du vil. I OP's første post nævnes intet om hvilket udstyr som vedkommende har. Hvordan skal jeg vide det på forhånd? Læs hans signatur ![]() Synes nu mere du begynder at komme i Apple-defence-mode. Har du noget imod at jeg skriver om Windows Phone og Android? Må man ikke det? - og må jeg ikke skrive hvad mine egne tanker går på når jeg skal købe min næste telefon? Jo, du kan bare oprette en ny tråd. En god ide er at have samme respekt omkring andres spørgsmål som du fordre i dine egne, nemlig hold dig til emnet. Redigeret af Stenholt - 10-Oktober-2011 kl. 06:24 |
||||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 7> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |