|
|
Besvar ![]() |
Side <1 567 |
Forfatter | |||||
TobiasKM ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 746 |
![]() |
||||
Jeg havde i hvert fald ikke købt en 3GS. Den er ganske enkelt ikke tidssvarende mere. I forhold til de standarder vi har nu, så er den noget sløv i det, skærmen er alt for lav opløsning (og generelt overhovedet ikke i nærheden af fx den der sidder i 4'eren), og kameraet er betydeligt ringere.
Jeg havde købt en 4'er. Men det er så også sagt med det udgangspunkt at jeg ikke ved hvordan de prismæssigt kommer til at ligge i forhold til hinanden.
Redigeret af TobiasKM - 17-Oktober-2011 kl. 20:55 |
|||||
![]() |
|||||
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
![]() |
||||
Ja okay... Så venter vi lige og ser tiden an, på hvad prisen bliver...
Men hvis man kan få en iPhone 4, 32GB for 2.800 kr. der er 2 mdr. gammel ca., så ser jeg ingen grund til at købe iPhone 4S.. Eller er jeg helt forkert på den? Redigeret af ladiesman217 - 17-Oktober-2011 kl. 23:14 |
|||||
|
|||||
![]() |
|||||
'DLG' ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-September-2007 Status: Offline Point: 463 |
![]() |
||||
Køb dog den 4s'er og få ro i sjælen ;-)
|
|||||
Niarn om en Mustang GT:
Den ser jo bare ud som om den har lyst til at slå dig ihjel ikk? Det ligner bare en bil der har lyst til at flå hovedet af dig altså. |
|||||
![]() |
|||||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8660 |
![]() |
||||
Det er parallelimporterede varer, og pt. er 4S svær at få fat i hvilket jo så nok hæver deres "indkøbspris". |
|||||
![]() |
|||||
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
![]() |
||||
Hehe ja ja jeg skal have 4S, men nu prøver jeg jo at hjælpe min bror.. Tror det ender med jeg gi'r ham en 4'er så
![]() |
|||||
|
|||||
![]() |
|||||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6685 |
![]() |
||||
Så er der en grundig anmeldelse af 4S på ArsTechnica: Konklusion - først Google translate - nedenunder den originale: By Jacqui Cheng | Published about 7 hours ago Værd en opgradering? Som en 4 iPhone-bruger, har venner og fremmede både har spurgt mig, om jeg planlægger at opgradere til en 4S. Mit svar er nej, dette er delvist Årsager til personligt, da jeg ikke er typen til at bruge flere hundrede dollars for at opgradere min håndsæt Hvert eneste år, medmindre der er virkelig uimodståelig og tvingende grund for mig at gøre det. Jeg kan godt lide iPhone 4S, for min iPhone 4 er "god nok" lige nu, især fordi jeg stadig får alligevel, at iOS 5 udstyr kommer på iPhone 4S ... Bortset fra Siri. Den anden mest almindelige spørgsmål jeg får, om jeg synes er Andre, nørder og ikke-nørder, bør opgradere til iPhone fra år 4S iPhone 3G, 3G eller-ahem!-Den originale iPhone.Mit svar på spørgsmål, som er et rungende ja, så længe du har midlerne. Der er så mange nye ting om iPhone 4 (og nu 4S) dem, der har brugere gik glip af op til dette punkt, hvis de planlægger at holde med Apple at skifte til A i stedet for konkurrerende platform, vil iPhone 4S afgjort venligst. FLERE venner spurgte mig, om de skal opgradere fra en iPhone 3G/3GS til $ 99 8GB iPhone 4 i stedet. Jeg synes, at det en dårlig beslutning ville være, når Jo hurtigere iPhone 4S est disponible med et bedre kamera, bedre antenne, og Siri for kun lidt mere (især når indregnet over længden af en mobiltelefon kontrakt). Ingen har spurgt mig, hvis de skal skifte fra år Android enhed, det er okay oprigtige formål at situationen ville der være så nuanceret og sagsspecifikke at det ville være meget svært at give et tæppe svar. De fleste af de mennesker, jeg kender, der bærer Android-telefoner gør det på grund af de ideologiske forskelle mellem IOS og Android, og de skal ikke regne med Apple Pludselig IKT Justering Prioriteter, software, eller feature sæt med De af Google helst snart. Formål hvis du er på udkig efter en forandring, du er ikke allergisk over for iOS, og de funktioner appellerer til dig, er der ingen grund til at løbe skrigende fra iPhone 4S. Det er en solid enhed, når der forbedrer iPhone 4 på nyttige måder. Plus, Hvem ville ikke ønsker at blive oppe hele natten at tale med en kvindelig robot, der ved, hvor du lide at drikke sig fuld? Worth an upgrade?As an iPhone 4 user, friends and strangers alike have been asking me whether I plan to upgrade to a 4S. My answer is no—this is partially for personal reasons, as I'm not the type to spend several hundred dollars in order to upgrade my handset every single year unless there's a truly irresistible and compelling reason for me to do so. I like the iPhone 4S, but my iPhone 4 is "good enough" right now, especially since I still get all the same iOS 5 features that come on the iPhone 4S... aside from Siri. The second most common question I get is whether I think others, geeks and non-geeks, should upgrade to the iPhone 4S from an iPhone 3GS, 3G, or—ahem!—the original iPhone. My answer to that question is a resounding yes, so long as you have the funds. There are so many new things about the iPhone 4 (and now the 4S) that those users have missed out on up to this point; if they plan to stick with Apple instead of switching to a competing platform, the iPhone 4S will definitely please. Several friends asked me if they should upgrade from a iPhone 3G/3GS to the $99 8GB iPhone 4 instead. I think this would be a poor decision when the faster iPhone 4S is available with a better camera, better antenna, and Siri for only a bit more (especially when factored over the length of a cell phone contract). No one has asked me if they should switch from an Android device, but that's okay since the situation there would be so nuanced and case-specific that it would be very difficult to give a blanket answer. Most of the people I know who use Android phones do so because of the ideological differences between iOS and Android, and they shouldn't count on Apple suddenly aligning its priorities, software, or feature set with those of Google anytime soon. But if you are looking for a change, you're not allergic to iOS, and the features appeal to you, there's no reason to run screaming from the iPhone 4S. It's a solid device that improves upon the iPhone 4 in useful ways. Plus, who wouldn't want to stay up all night talking to a female robot that knows where you like to get drunk? Redigeret af Brixen - 18-Oktober-2011 kl. 12:15 |
|||||
Venlig hilsen
KB |
|||||
![]() |
|||||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24801 |
![]() |
||||
Så forstår jeg bedre at prisen ryger op og ned. Jeg troede egentlig ikke at proshop importerede varer.
|
|||||
Mvh
Flemming Larsen |
|||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 567 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |