recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - hvor meget fylder w 10
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

hvor meget fylder w 10

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4945
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2015 kl. 16:08
Jeg er sikker på at det nye logo var blevet stemt ned til fordel for det gamle, hvis man havde holdt en afstemning. Men dem som står for recordere, mener jo at de har retten til at lave alle ændringer udenom brugerne. Det er meget muligt, men det er brugernes skyld at der overhovedet eksisterer et recordere.dk.
Det er en symbiose, som nogle desværre ikke har fundet ud af.
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 11-Marts-2011
Point: 4464
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2015 kl. 16:56
Er det ikke fuldstændig ligegyldigt? Der er vel næppe brugere som stopper med at bruge Recordere fordi de ikke synes at det nye logo ser ligeså godt ud som det gamle... Og prøv forresten at se på det fra brand/marketingssynspunkt. Så giver det mye logo da meget mere mening hvor det du godt kan lide minder om noget Office Clipart man har hygget sig med.

Det var vist også Off-topic.
Til top
Male80 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 19-Maj-2014
Point: 104
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Male80 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2015 kl. 19:55
Cyberguyen  - Jeg syntes det nye logo er fedt, kommer her meget mere fordi det er så fedt jeg kan mærke jeg savner det.

Men helt seriøst det nye mere moderne look gør at jeg kommer her mere.

Redigeret af Male80 - 31-Oktober-2015 kl. 19:56
Til top
TBC1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Februar-2009
Point: 2006
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TBC1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-November-2015 kl. 02:40
Oprindeligt skrevet af BLACKBIRD BLACKBIRD skrev:

Hej går med tanker på at opdaterer fra Windows 7 til Windows 10 men spørgsmålet er hvor meget fylder Windows 10 i forhold til Windows 7,nogle der ved det. og er det nu eller skal jeg vente.

Jeg har Windows 10 installeret på mine 5 enheder, deriblandt på en Asus Zenbook UX32D som har indbygget 24GB SSD. Mine øvrige enheder har hhv. 60 til 256 GB SSD drev som OS-drev. 

Windows 10 i sig selv fylder vel i praksis typisk omkring 10-15GB med opdateringer og de mest nødvendig drivere og apps, men når der så installeres drivere og programmer begynder det at fylde mere, især hvis apps automatisk installeres på C:

Jeg har ingen problemer med plads på 128-256 GB OS-drevene. Jeg har enkelte gange, tilbage den gang jeg opgraderede fra Win 8, haft pladsproblemer på 60GB disken, men det viste sig at det var fordi der lå en kopi af den gamle OS installation til roll-back/genoprettelse. Efter den er slettet har jeg ikke haft problemer på 60Gb. 

Til gengæld er det er så begrænset med plads på Zenbooken's indbyggede 24GB at det bliver et problem at installere mere på den - også selv om apps er holdt på et minimum på den. Jeg vil anbefale minimum 60 og gerne 128 eller mere som OS-drev til Windows 10 - Alt efter hvor stor er software/app-høg man er og hvor meget andet man vil være i stand til at installere på et hurtigt SSD OS-Drev i brug som C-drev.

Redigeret af TBC1 - 01-November-2015 kl. 03:46
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu