|
Hvor meget power kan gøre det? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3794 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-Oktober-2013 kl. 21:46 |
Til et sæt B&W m1 (MD-60), hvor meget watt skal der til sådan et sæt?
Jeg kigger Denon og Marantz, men mest pga renomé og design. Combo´en B&W og Marantz skulle være ganske fint har jeg ladet mig fortælle. Hvad skal jeg gå efter af styrke og er der combo ´s i kan anbefale? Det skal siges jeg sjældent ser film på niveau, hvor man ikke kan snakke sammen imens (Så er jeg alene hjemme). Dernæst er der familieforøgelse på vej, så forventer ikke jeg skal have voldsom lyd de næste mange år alligevel. Så hellere noget der kan håndtere moderat rigtig godt. Receiver prisleje 5000kr?
|
|
![]() |
|
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det korte svar er, at uanset hvad du køber så kommer effekten ikke til at være et problem. Glem alt om watt, og køb den receiver du synes bedst om.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |