|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
MathiasVH ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 08-April-2009 Status: Offline Point: 10 |
![]() Sendt: 02-Maj-2009 kl. 23:15 |
Hej eksperter :)
Jeg syntes ærligt talt at vi mangler en rigtig god oversigt over online Blu-Ray-forhandlere. Så jeg har en ide til en fremtidig stickertråd. Indlæggene skal opbygges således: Navn på butik, samt link Priser/udbud Erfaring (Kort beskrivelse af antal handler samt forløbet af de enkelte handler - Leveringstid/eventuel support før og efter køb) Vil du anbefale butikken? EVT. Navn på butik nr. 2, samt link... For at tråden ikke skal kludres er det IKKE tilladt at kommentere på andres indlæg. Derimod kan man oprette et indlæg der følger den beskrevne skabelon, med ens egne erfaringer med pågældene butik. På den måde undgår vi indlæg som "Det syntes jeg ikke" og "Ja, det syntes jeg også" Jeg håber MEGET på, at I vil bidrage med jeres erfaringer, og ikke bare gå væk fra tråden her igen ;) MVH Mathias |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
Ikke for noget, men der er altså en anden der har lavet en udmærket liste over forhandlere her. Og der er både BD og HDDVD og andet AV udstyr. http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=49800& PN=1 |
|
![]() |
|
MathiasVH ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 08-April-2009 Status: Offline Point: 10 |
![]() |
Den har jeg skam set, men mit Ebay- og review-gen savner lidt brugerinputs fra folk. Og det gør den anden ikke - Den lister dem bare, selvom det jo selvfølgelig også er meget rart.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |