|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||||
jjdk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 649 |
![]() Sendt: 12-Januar-2009 kl. 10:25 |
|||
Hejsa. Jeg er interesseret i FallOut3 og GuitarHero den store pakke. Jeg har prøvet at bestille FallOut3 på Amazon.co.uk, men de leverer ikke til Danmark. Jeg har prøvet shopto.net, men de leverer ikke Guitar Hero til Danmark. Hvor vil I anbefale, at jeg køber, og til gode priser. |
||||
![]() |
||||
Klondike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Status: Offline Point: 1215 |
![]() |
|||
Fallout 3 er her til 19,98 £. Godt nok midlertidig udsolgt kan jeg se, men mon ikke de snart får det på lager igen. http://shop.gameplay.co.uk/webstore/productpage.asp?productc ode=PX0346&title=fallout_3 Med hensyn til guitar hero ved jeg ikke. De fleste Engelske shops vil ikke sende hardware til DK.
|
||||
![]() |
||||
nekolas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 871 |
![]() |
|||
guitarhero world tour kan vidst købes hos amazon.co.uk med fragt for ca. 1350 kr, men det er også out of stock lige pt..
![]() |
||||
![]() |
||||
zulfo ![]() Moderator gruppe ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3701 |
![]() |
|||
Det lyder da underligt at de ikke vil sende Fallout3 til Danmark? Jeg bestilte i sidste uge 2 Sony headsets samt Dead Space - og der var da ikke problemer med at få sendt til Danmark... |
||||
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
||||
![]() |
||||
nekolas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 871 |
![]() |
|||
We are unable to ship orders outside of the UK over 1000g |
||||
![]() |
||||
jjdk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 649 |
![]() |
|||
Hos Amazon får jeg denne fejl. Og jeg har kun bestilt FallOut3. Pakken vejer nok ikke 1 kg.
|
||||
![]() |
||||
mibu ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 93 |
![]() |
|||
Hos amazon skal man være sikker på, at man bestiller fra
Amazon og ikke en af deres underleverandøre. Dem er der nemlig mange af, som ikke levere uden for UK. |
||||
/Michael
|
||||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |