|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
jensthomsen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-April-2007 Status: Offline Point: 145 |
![]() Sendt: 27-September-2009 kl. 19:00 |
|
Hvis (og kun hvis!) jeg nu har forelsket mig i et Philips 42PFL8404H, kan jeg jo søge på priser på www.hifipriser.dk. Her tilbyder mindst 8 leverandører det til under 8000,-...!! Men hvem skal man vælge? Bare gå hårdt efter prisen og vælge Proshop, eller er der nogen der kan anbefale en go' Philips leverandør?
|
||
![]() |
||
vasif ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1773 |
![]() |
|
Jeg ville måske give en lille sjat mere, og så købe fra Wupti.dk. Så er du sikkert på, at modellen ikke er parallelimporteret, hvilket blandt andet sikrer dig 2 års producentgaranti, hvor Philips inden for en to årig periode kvit og frit sender en tekniker hjem til dig, hvis Tv'et ikke funker. Teknikeren tager det med på sit værksted, og i reparationsperioden får du et låne-Tv, hvis Altså Tv'et ikke kan repareres af teknikeren hjemme hos dig. Wupti.dk skulle også være ganske gode, hvad angår deres generelle service.
Jeg ved dog ikke rigtig, hvor Proshop ligger med hensyn til parallelimport, og hvor godt serviceniveauet er. Ellers har Fona den til 7999 Kr, hvis du føler dig bedre tilpas med at købe i en fysisk butik, hvor du også har mulighed for at se Tv'et nærmere an, hvis ikke allerede gjort. |
||
![]() |
||
bibihest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1435 |
![]() |
|
Vil bare lige pointere. Det er ligemeget om TV'et er parallelimport. Det skal bare være købt i en dansk butik, så kommer de og reparerer det på adressen eller tager det med ved større reperationer. |
||
![]() |
||
vasif ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1773 |
![]() |
|
Per erfaring fra mit arbejde, så er de ikke ligefrem pålidelige omkring denne del. Har oplevet, at de afviser reparation af parallelimporterede varer, og det er jo heller ikke noget de specifikt oplyser om. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |