|
Hvor skal man købe TV?Der har de bedste betingelse |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |||
SaikoManSP ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 68 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-November-2013 kl. 23:26 |
||
Hej alle
Nu har jeg ENDELIG besluttet mig for hvilket fjernsyn jeg skal købe. Panasonic ST60 55". Siden 60"'eren ikke kan købe herhjemme. Æv Æv .. Nu er priserne nogelunde de samme i de forskellige netshops ... Så hvilken kan i anbefale... I så fald der skal byttes til nyt tv, enten fordi der er for meget buzz osv. Eller man bare ikke er tilfreds ... ---- Jeg er sikker på der er nogle shops, der er mere medgørelig end andre. Pls, kom med jeres input :) # Tillægsspørgsmål - Er det rigtig at sådanne store tv, som 55" og større IKKE må lægge ned? Og hvordan er postdanmark så til at klare opgaven? Det måske slet ikke dem, men privat firma, de forskellige bruger, når pakken er så stor ? |
|||
![]() |
|||
Henrik_s ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Oktober-2006 Sted: Ringsted Status: Offline Point: 608 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Jeg er osse med på den vogn for tiden.. Har plasma i forvejen et med blæser som ikke kan høres når der bare køre alm lydstyrke.. Sidst fik jeg et godt tilbud i expert og de kom med det OPREjst.. Denne gang bliver det muligvisvis Dustin.
Jeg tror man meget forsigtig kan ligge skærmen ned for at montere fod(jeg gør det nok ikke selv) men transport af plasma liggende er no no.. Har dog kigget lidt til sony kdl-55w905 for mindre strøm og ok billed men 5 k dyrere.. Redigeret af Henrik_s - 06-November-2013 kl. 02:14 |
|||
Hovedtelefoner er sagen for tiden.........
|
|||
![]() |
|||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19818 |
||
Fordi? Klaus (hvis plasma blev fragtet hjem liggende og nu er over 7 år gammelt) |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
||
Det er jo ikke ensbetydende med at andre er lige så heldige. Større glasflader skal transporteres stående - se på glarmesterbilen. Og det står iøvrigt også på kassen til Tv'et |
|||
![]() |
|||
ubeslutsom ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-August-2012 Status: Offline Point: 163 |
||
Vejene var nok heller ikke helt så hullede for 7 år siden
![]() |
|||
![]() |
|||
madass32 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2008 Status: Offline Point: 199 |
||
har fine erfaringer med Komplett.dk specielt hvis man har adgang til deres afhentning hvor man også kan aflevere produktet tilbage
|
|||
LG 55C7, Primare SPA22, ELAC 403, Raumfeld, Project carbon pladespiller.
|
|||
![]() |
|||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19818 |
||
Korrekt, men ind til videre har jeg så kun hørt om de "heldige". Og det er rigtigt mange jeg kender til...... Klaus |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
||
De uheldige græmmer sig og holder kæft med at de tog chancen |
|||
![]() |
|||
||
Nej, men ammestuehistorierne florerer.......
Klaus |
|||
![]() |
|||
||
Det gør Hoptimisterne også.......... |
|||
![]() |
|||
TobiasKM ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 746 |
||
Det er bare en dum chance at tage. Hvis fragtmanden leverer dit fjernsyn til dig liggende, så ville jeg sende det tilbage igen med det samme. Der er mange ting man kan gøre, betyder ikke at det er smart at gøre det.
|
|||
![]() |
|||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
||
Kald det ammestuehistorier eller ej - det bekymre mig ikke så voldsomt. Normalt - i det mindste før i tiden, anbefalede producenterne, at plasmapaneler pga. en større følsomhed skulle transporteres stående - og fastspændt. Så er det det som jeg ville gøre - og gør.
![]() |
|||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |