|
Hvor skal man købe TV?Der har de bedste betingelse |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
speed six ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 19-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 32 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Jeg spurgte hos et Panasonic Center om det er rigtig, at et plasma TV ikke må transporteres liggende. Her var svaret, at det ikke længere er noget problem. I gamle dage var de forskellige glaslag af almindelig glas, der ikke rigtig kunne tåle trykket, hvis skærmen blev lagt ned. I dag anvendes der en form for armeret glas, der sagtens kan holde til trykket.
Det er i al fald den forklaring, jeg har fået.
|
||
Impossibilia nulla est obligatio
|
||
![]() |
||
Tweaky ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-September-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 630 |
|
Vi har lagt skærmene ned i de 7 år jeg har solgt plasma i Randers...og det er en del skal jeg hilse sige.
Har endnu til gode at få en defekt retur. Bemærk iøvrigt også at skærmene altid ligges ned under transport, hvis de skal eksempelvis til service. |
||
![]() |
||
SaikoManSP ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 68 |
|
Ved ikke om det så var en salgs faktor fra Hifi-klubben ... for på daværende tidspunkt havde tænkt på et 64". Og da blev jeg spurgt om jeg havde en stor nok bil, for det måtte IKKE lægges ned.
Nå, men fint nok. Nok om det :) ---- Mit andet spørgsmål ! :) Hvilken netbutik vil i anbefale, når der skal sendes et 55" tv ? Bruger de alle virkelig postdanmark? Kan man stole på de passer på tingene ? Dustin vs Komplett ? |
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19818 |
|
Det vil jeg blive ved med at gøre, for det er det! På samme vis som at man skal bruge subwooferkabel med Y-splitter, for at få bedre lyd. Klaus |
||
![]() |
||
Knaldperlen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 07-Oktober-2013 Status: Offline Point: 46 |
|
Køb hos elgiganten ..
14 dages fuld returret - også selvom du har taget det i brug. Det finder man da ikke hos alle de andre. Mvh |
||
![]() |
||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
|
Sådan er vi heldigvis så forskellige. Jeg har det bare sådan, at når forhandlere, som gentagne gange har vist deres kompetencer giver mig råd om ditten og datten, så er det dem jeg følger - det koster jo ligesom intet - og gør heller ingen skade
![]() |
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
![]() |
||
thor-thor ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2008 Status: Offline Point: 1924 |
|
Hvis du køber via nettet har du jo altid 14 dages returret og du har ret til at afprøve det.... Har selv haft gode erfaringer med Proshop, men der er jo også andre der kan deres kram Redigeret af thor-thor - 06-November-2013 kl. 22:15 |
||
![]() |
||
SaikoManSP ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 68 |
|
Det blev komplett.dk jeg bestilte fra. Har før haft gode erfaringer med RMA. Så håber at de er lige så venlige hvis der skulle være noget med mit nye tv :)
Takker alle for svar ! NYT spørgsmål: Hvilket tv ophæng til et Panasonic ST60 55" ? Hifiklubben har nogle forskelllige. Gider nemlig helst ikke at bestille på nettet. Men bare afhente hurtigst muligt. Det skal ikke kunne noget, her tænker jeg på at kunne tiltes eller have dreje funktion. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |