|
|
Besvar ![]() |
Side <1234 14> |
Forfatter | |
Sandal ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2585 |
![]() |
Jeg er lidt mere til de filosofiske citater: I have to believe in a world outside my own mind. |
|
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
|
![]() |
|
Strange ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Marts-2008 Status: Offline Point: 3199 |
![]() |
Uhhhh... Fantastisk film, Memento.
|
|
![]() |
|
Sandal ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2585 |
![]() |
Korrekt!
Redigeret af Sandal - 16-Januar-2009 kl. 20:19 |
|
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
|
![]() |
|
Strange ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Marts-2008 Status: Offline Point: 3199 |
![]() |
If I am a real boy then I can go back
|
|
![]() |
|
kbh4 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 721 |
![]() |
Pinnochio? Naaa, jeg gætter på "A.I."... I like big fat men like you. When they fall they make more noise. |
|
![]() |
|
![]() |
The good, the bad and the ugly Redigeret af Strange - 16-Januar-2009 kl. 23:28 |
|
![]() |
|
Thomas_H ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 467 |
![]() |
"Oooh, how come the things that usually happen to stupid people, keep happening to me!!?" ![]() |
|
--
mvh Thomas H. - www.thhe.dk |
|
![]() |
|
![]() |
Det første jeg tænkte var at det lød som en Homer Simpson sætning og jo mere jeg tænker over det, jo mere er jeg sikker. Om det er fra filmen eller fra et af afsnittene kan jeg dog ikke sige med garanti.
|
|
![]() |
|
Thomas_H ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 467 |
![]() |
Ja det er bare fra et afsnit, jeg var flad af grin, blev nødt til lige at spole tilbage og skrive det ned
![]() |
|
--
mvh Thomas H. - www.thhe.dk |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 31 ![]() -- ![]() Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
![]() |
Prøv denne:
Now listen up, I wanna make this quick, and to the point, 'cos just like you all I want to do is get home, jump into a warm bed with a nice hot woman and watch the footy. |
|
![]() |
|
akjosko1 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Marts-2008 Status: Offline Point: 377 |
![]() |
Den burde være lige til...
"Life is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." |
|
Samsung 40f86BD, Denon 2808, 4. minipods, cinepod, Bass station subwoofer. Podspeaker studiebio
|
|
![]() |
|
akjosko1 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Marts-2008 Status: Offline Point: 377 |
![]() |
Lige en til
teacher, mother, secret lover Redigeret af akjosko1 - 17-Januar-2009 kl. 14:56 |
|
Samsung 40f86BD, Denon 2808, 4. minipods, cinepod, Bass station subwoofer. Podspeaker studiebio
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 14> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |