|
Hvor vigtig er centerhøjttaleren? |
Besvar | Side <1 101112 |
Forfatter | |||
Tom-H
Bruger Oprettet: 04-Januar-2017 Status: Offline Point: 82 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg fik noget bygget i min holfi 8S som han kaldte virtual center som skulle være bedre end det normale phantom mode sagde han, det kørte han selv med uden center HT. Det er vidst noget de kørte med i deres større modeller men han kunne bygge det i min 8S, dog uden mulighed for at skifte frem og tilbage, så hvis jeg en dag skulle ha en center på så skulle det laves om igen som den var fra start. I min dekoder på min OPPO player har jeg derfor også sat den som om jeg har en center, og resten bliver så klaret i Holfien af det der virtual center.
En center kan da sikkert lyde godt, jeg synes bare lyden blir for direkte, specielt hvis man har tv hvor den blir nødt til at stå under eller over, hvis man havde setup med et lærred den kunne spille igennem havde det været noget bedre. Tror også det afhænger lidt af hvor tæt man sidder på, jo tættere på man sidder jo nemmere blir det at høre hvor den er placeret. Redigeret af Tom-H - 15-August-2018 kl. 03:50 |
|||
Besvar | Side <1 101112 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |