|
Hvor vil jeg køre hen i Tyskland? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3792 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-Februar-2015 kl. 21:35 |
I forbindelse med noget salg, skal jeg muligvis til grænsen i Sønderjylland.. Da jeg er dernede kunne det være interessant at kigge på noget lyd dernede..
Hvor vil jeg gerne køre hen hvis jeg kommer via Tønder? Jeg ville gerne kigge på b&w M1 dernede og kan se de enkeltvis koster 200kr mindre stykket dernede, måske man kunne finde noget samlet tilbud også, men jeg aner ikke hvor jeg skal køre henad:). I Tyskland, hvilket mærke bør man tjekke ud? |
|
![]() |
|
blumenburg ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 30-April-2012 Sted: mesinge/fyn Status: Offline Point: 383 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvorfor vil du kigge på m1 samtidig med du har dem til salg??
|
|
setup: Sony xf9005 65"
canal digital sat Marantz SR7009 fronter: xtz 99,26 mk2 center : B&W xtc bag ht : B&W xt2 sub : xtz 10.17 edge |
|
![]() |
|
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3792 |
Hvis jeg ryger på M1 vognen, så vil jeg gerne have de 5 stk's i den nye version..:).
Har dog stadig et håb om at finde xt... |
|
![]() |
|
blumenburg ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 30-April-2012 Sted: mesinge/fyn Status: Offline Point: 383 |
M1 og xt serien er to forskellige verdner...
tålmodighed ef en dyd |
|
canal digital sat Marantz SR7009 fronter: xtz 99,26 mk2 center : B&W xtc bag ht : B&W xt2 sub : xtz 10.17 edge |
|
![]() |
|
Det er jeg slet ikke i tvivl om til gengæld, men det er de også økonomisk.;)..
Og må indrømme jeg ikke har tålmodigheden til at stykke et sæt sammen over et år eller mere. Eller det vil jeg gerne på den måde at jeg har andet imens.. Nyder mine film for meget til at undvære:) |
|
![]() |
|
Altså et setup med xt2 xtc og m1 som baght
er da til at komme i nærheden af. Du skal jo bare ha handlet sættet på dba ned i pris ![]() |
|
|
![]() |
|
supermand71 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 08-December-2009 Sted: Århus Status: Offline Point: 41 |
Jeg forsøgte også at få det ned i pris. Han skrev tilbage han allerede havde et bud højere end mit, og mit var 6000, så tror ikke der er meget at handle med hos ham :/ Jeg har bestilt 4 stk SA Saxo 8 og en SA saxo 10 som center istedetfor (til ca de samme penge). Det lyder KNALDHAMRENDE godt! Og langt bedre end M1 som nu er flyttet ind på kontoret
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |