|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
kerovan ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 170 |
![]() |
Køber telefon for designets skyld..? det er vel for f..n ikke kun designets skyld man køber den, det er vel også fordi har nogle funktioner så man vil gøre brug af ? Det er det ihvertfald for mit vedkommende |
|
Højrup Polering
Vinduespolering i særklasse |
|
![]() |
|
jimmi80 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Marts-2008 Status: Offline Point: 723 |
![]() |
Jo jo klart også for hvad den kan, mener bare stadig ikke man skal pakke en Porsche ind i plastik, det giver jo ikke mening.
|
|
![]() |
|
nbu001 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-August-2004 Sted: CPH, DK Status: Offline Point: 890 |
![]() |
Jeg bruger dette "slide cover": http://store.apple.com/dk/product/H3781ZM/A/Paul-Smith-Leather-Case-for-iPhone. Det er lidt pebret, prismæssigt, men passer godt, stilmæssigt, til iPhone 4/4s.
/Nils
|
|
|
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
![]() |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
jimmi80 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Marts-2008 Status: Offline Point: 723 |
![]() |
Ja ja hver sin smag;-) heldigt for det.
|
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
![]() |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
Kallespears ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-April-2011 Sted: Esbjerg Danmark Status: Offline Point: 416 |
![]() |
Alle folk råber og skriger på nyt design, men i putter den ind i billig plastic sætter film på så touch oplevelsen bliver ringere (lad være med at sige det ikke ændre noget, for det gør det)
Nu har jeg haft min 4'er siden den udkom her i DK sidste år, og jo den har da selvfølgelig nogen ridser på bagsiden. Det er en brugsgenstand, men jeg passer stadig på den. Betaler jo hellere ikke ekstra for at få sort metallak på bilen, for så at pakke den ind i hvid taxa folie. |
|
![]() |
|
bbond ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Januar-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 410 |
![]() |
Hvorfor ikke bruge den, kemiske, teknologi som er tilgængelig... Glas, alu, lak-forsegling - nano-teknologi... der er mange produkter på markedet og de virker
![]() Bond
![]() |
|
![]() |
|
TobiasKM ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 746 |
![]() |
Jeg har smidt noget plast film på front og bagside for at beskytte mod ridser. Andet gider jeg ikke, har ikke tænkt mig at beskæmme sådan et stykke design med et større cover ;)
|
|
![]() |
|
'DLG' ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-September-2007 Status: Offline Point: 463 |
![]() |
Jeg har plastfilm på begge sider, og synes på ingen måde at touch delen er blevet ringere af den grund. Har tidligere haft den i et bumpercase, men så fik den nogle små 'knubs' indeunder, da jeg har meget skidt i mine lommer pga. mit arbejde.
Siden jeg hoppede på Æblevognen med 3gs'eren har jeg købt mit tilbehør fra denne sælger. Billige ting og hurtig levering. Plastic skal jo ikk koste 150 kr.
![]() |
|
Niarn om en Mustang GT:
Den ser jo bare ud som om den har lyst til at slå dig ihjel ikk? Det ligner bare en bil der har lyst til at flå hovedet af dig altså. |
|
![]() |
|
KeWa ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-November-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 582 |
![]() |
Hvilket plast-film bruger I, og der det nemt at sætte på --- uden luftbobler?
Har læst mig frem til, at Invisible Shield skulle være det bedste, men jeg synes, påsætningen ser omstændig ud. |
|
![]() |
|
'DLG' ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-September-2007 Status: Offline Point: 463 |
![]() |
Invisible Shield er nok det samme som alle de andre. 'No-name' plastic pakket lidt flottere ind. ;-)
Det vigtigste er at du holder det helt støvfrit når du ligger den på. Jeg ligger den på så den passer ved home knappen, og så sørge for at den passer med den ene side. Så ligges den helt på lidt langsomt. Små bobler kan fjernes med et kreditkort. På dem jeg bruger er der tre lag. De to lag er beskyttelse af den plastic du sætter på. Første lag piller du af, og har nu 'åbent' til det 'klistrende' lag. Når det er lagt på og evt. bobler fjernet, så kan du fjerne det øverste og 3. lag, og nu har nu en 100 % clean beskyttelsesfilm på. :-) |
|
Niarn om en Mustang GT:
Den ser jo bare ud som om den har lyst til at slå dig ihjel ikk? Det ligner bare en bil der har lyst til at flå hovedet af dig altså. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |