|
|
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |||
s0ad ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 490 |
![]() |
||
Pænt uhandy med sådan et etui når telefonen ringer..
|
|||
![]() |
|||
TobiasKM ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 746 |
![]() |
||
Synes nu at der er forskel på plastik filmen - noget forringer skærmen, noget har mere friktion end andre og er trælse at bruge af den grund. Jeg har haft telefoner i hænderne med lorte plastik på.
Jeg har selv Power Support USA film på, gik for at være det bedste dengang jeg købte det. Man skal bare sørge for at få "Crystal" udgaven, og ikke "Anti-Glare" :)
|
|||
![]() |
|||
twilight ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 130 |
![]() |
||
Måske en lidt forkert tråd at sige dette: Nu har jeg ikke en iPhone, men en SGS2.....
![]() Men jeg har købt hos http://www.dealextreme.com De har alt muligt indenfor gadgets - også telefonbeskyttelse, om man er til plastic eller aluminiumcasings, film eller slidecovers - og de har tonsvis af ting til æblefolket! De sidder i Kina - så hold bestillingen under 80 kr. Men da der er gratis fragt derfra er det jo bare at dele op, hvis man ønsker flere ting. Nå ja, prisen - det er latterligt billigt!!!!! Jeg fik en silikonebumper, beskyttelsesfilm, en sugekop-holder til bilen og en bil-lader: ialt 64kr. Bumperen passer 100% og tilføjer nogle rare griberiller på siden, så det er nemmere at holde på telefonen - filmen er lidt sværere at gøre ren end glaspladen, og jeg kom til at klippe lidt i den, så den passer ikke helt længere (men hva, til 7,50 kr er det jo ligemeget - har bestilt en ny), og bilholderen passer også lige i øjet. Altsammen funktionelt og jeg er fuldt tilfreds!! Selvfølgelig er kvaliteten ikke altid helt på højde med mærkeprodukterne, det er jo Kina - og de kopierer jo som bekendt næsten alt - men hvad jeg fik til prisen var et kup (imo)! Edit: Da de sidder i Kina kan det godt tage 2-3 uger at få pakken frem..... Edit edit: Husk at betale med PayPal - de er helt kulrede med verificering af Visa.... Redigeret af twilight - 30-Oktober-2011 kl. 19:50 |
|||
![]() |
|||
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
![]() |
||
Det er faktisk pænt nice det der. Måske jeg skulle overveje sådan et til min 4S'er! PS. Tillykke med 'Guld medlem' status Skalle
![]() ![]() |
|||
|
|||
![]() |
|||
twilight ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 130 |
![]() |
||
Den bagside fra Amazon ligner til forveksling: http://www.dealextreme.com/p/protective-pu-leather-sticker-with-screen-protector-cleaning-cloth-for-iphone-4-stripe-43124 Denne her koster bare kun 2,80$.... :o) |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |