recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvordan billeder fra iPhone til iPad?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvordan billeder fra iPhone til iPad?

Besvar Besvar Side  <12345>
Forfatter
Besked
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 11218
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Otto J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2014 kl. 14:53
Oprindeligt skrevet af antilles antilles skrev:

Bare en ide, men måske er noget funktionalitet disablet i iCloud for iOS6 - for at tvinge folk på nyest iOS... Apple vil jo gerne have at alle er på nyeste software, så er det lettere at garantere kompatibilitet enhederne imellem.

De har mig bekendt endnu ikke gjort dette ved at fjerne funktionalitet der har været der fra gamle versioner, og som sagt virker Fotostream fint på en iPad med iOS6 her i huset.
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juni-2008
Point: 3353
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2014 kl. 15:37

Jeg har lagt mærke til at hvis man har taget et billede med f.eks. sin iphone, så vil billedet først komme op på Min Fotostream (altså de kan ses på andre iOS devices) når man har afsluttede sin kamera app. på telefonen.

Men som andre skriver: Så skal du bruge den samme email adresse på din iCloud konto på alle dine devices der vil benytte din fotostream, samt under indstillingerne i foto og kamera skal du slå min fotostream til (skal være grøn) og så skal det virke.

Bemærk: at billederne vist nok kun ligger i 30dage på min fotostream.
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Otto J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2014 kl. 16:17
Oprindeligt skrevet af Potter Potter skrev:

Bemærk: at billederne vist nok kun ligger i 30dage på min fotostream.

Og kun de seneste 1000. Man kan med fordel lave en delt fotostream med de billeder man gerne vil kunne vise frem permanent (udover at man naturligvis bør synkronisere dem til sin PC og lave backup!)
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2014 kl. 19:33
Det er meget mystisk, det virker med eet foto jeg tog da jeg gik ud af døren. Alle de andre er ikke kommet med over. Skal de aktivt vælges?
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2014 kl. 19:34
Otto, tjeklisten er iorden ;-)
Til top
Beanie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: DK
Point: 1597
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Beanie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2014 kl. 19:39
Hvis du først nu har sat Fotostream op på begge enheder, gælder det kun nye billeder. Med andre ord, gamle billeder bliver ikke tilgængelige.

Samtidig gælder Fotostream kun for de sidste 1000 billeder eller billeder inden for 30 dage. Hvad der end kommer først.
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2014 kl. 19:56
Det var der ingen der sagde noget om, at billeder fra før fotostream var slået til, ikke blir overført.
Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Otto J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2014 kl. 20:39
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Det var der ingen der sagde noget om, at billeder fra før fotostream var slået til, ikke blir overført.

Du kan lave en delt fotostream med de billeder du gerne vil have med over.
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2014 kl. 21:15
Oprindeligt skrevet af Otto J Otto J skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Du kan lave en delt fotostream med de billeder du gerne vil have med over.

Hvordan?
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19475
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2014 kl. 21:32
Har du set på det link jeg gav dig?

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2014 kl. 21:38
Nej der har ikke været tid, har forberedt 94 års fødselsdag - ikke min egen :-O
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juni-2008
Point: 3353
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2014 kl. 21:48
Kampus, har du du godkendt begge/ alle dine iOS devices i iTunes? ellers på med et kabel og godkend enhederne.
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
Til top

Besvar Besvar Side  <12345>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu