|
Hvordan billeder fra iPhone til iPad? |
Besvar ![]() |
Side <1 2345> |
Forfatter | |
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Godkendt? Jeg havde begge sat til igår fordi jeg ville bruge iTunes til overførslen.
|
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Lidt sjovt at en så simpel operation skal være så besværlig.
Apple.......
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19565 |
Det er den ikke. Hvis bare der var en der gad at læse det link jeg gav.
Eller blot sætte telefon til pc, så kommer der et drev, hvor man kan hente billederne ud fra. Så er det blot et spørgsmål m at få dem proppet over på padden...... Klaus |
|
![]() |
|
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
Det er IKKE svært, men alt kan jo gøres svært hvis man vil...
Marker billederne, tryk på ikonet for del (kasse med pil ud), vælg iCloud (hedder vist fotostream i ios 6), opret ny fælles stream. Det bliver altså ikke meget nemmere, men det kræver naturligvis at man ved hvordan. |
|
![]() |
|
Potter ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
Kampus husker du at lukke din kamera app ned efter du har taget billederne, dobbelt klik på din home button og luk programmet (iOS6) tag et par billeder og luk nu din kamera app ned, og tjek på de andre iOS devices.
|
|
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Hvis Apple ikke var så låst, ville en USB stick være løsningen.
|
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9403 |
USB stick var det ikke noget man brugte for 5 år siden ?
Men ja dette er meget simpelt og kan gøres på mange forskellige måder |
|
![]() |
|
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1597 |
Bare vi stadig havde den floppydisk...
![]() |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7126 |
hvor mange billeder kan du have på en 3,5'' floppy når de kommer fra iphone
? 1 stk hvis du er heldig |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Ok, trykkede Rediger og markerede fotos. Trykkede Del og Fotostream. Trykkede Ny Fotostream. Udfyldte med iCloud Konto og navngav billeder. Og sendte det op i skyen. Med det samme lå der en ramme med navn på iPad, og efter et par min var der billeder i rammen.
Problem solved! Redigeret af Kampus - 27-Februar-2014 kl. 09:36 |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19565 |
Nu har jeg i 2,5 time kæmpet med konens htc wildfire s, jeg kan simpelthen ikke få den skide USB stick til at passe nogle af stikkene. Hvis bare htc telefoner ikke var så låste! Klaus |
|
![]() |
|
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
Det skal bestemt ikke være nødvendigt.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 2345> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |