recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Netværk
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvordan åbner jeg porte i min asus rt-ac66u router
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvordan åbner jeg porte i min asus rt-ac66u router

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ridderen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 04-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 161
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ridderen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hvordan åbner jeg porte i min asus rt-ac66u router
    Sendt: 20-April-2013 kl. 10:14
Rec
Står og skal åbne porte i min nye router asus rt-ac66u den kører super stabil.

Men vil gerne lige have have hul til forskellige ting, men det har ikke lykkes for mig endnu.

Det jeg har prøvet indtil videre er:

1. Gået ind på router>fjerndatanetværk>Port videresendelse

2. Har så sat flueben i "ja" ved Aktiver port videresendelse

3. Skrevet navn i tjeneste navn

4. Åbnet porte fra 61250:61260

5. Skrevet ip på min bærbar

6. lokal port har jeg til at stå tomt

7. Protokol har jeg sat til TCP

nu mener jeg så jeg har gjort det hele rigtig men der er stadig ikke hul?

er der andre ting der skal slåes fra eller aktiveres
eller kan det, være stofa routeren som sidder foran min router? som laver ballade.

håber i kan hjælpe

vh Ridderen
Til top
lovemew Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 13-Marts-2012
Sted: Danmark
Point: 13
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lovemew Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-April-2013 kl. 15:13
Det kunne godt lyde som om din Stofa router blokerer de porte, derfor skal du åbne de samme porte i Stofa routeren, men IP-adressen skal være til din Asus router. 

Der er  noget med man kan slå stofa routerens funktioner fra, så den kun virker som modem. 
Til top
ridderen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 04-Januar-2009
Sted: Denmark
Point: 161
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ridderen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-April-2013 kl. 15:58
Tak for hjælp, det var cisco routeren fra stofa den var gal med. jeg gik ind på mine sider på stofas hjemmeside, og slog indstillingerne fra i routeren og wupti så var der hul til min egen router, tak for hjælpen...

Redigeret af ridderen - 20-April-2013 kl. 15:58
Til top
lovemew Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 13-Marts-2012
Sted: Danmark
Point: 13
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lovemew Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-April-2013 kl. 16:32
Perfekt, er glad for det hjalp. :)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu