|
Hvordan åbner jeg porte i min asus rt-ac66u router |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ridderen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 161 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-April-2013 kl. 10:14 |
Rec Står og skal åbne porte i min nye router asus rt-ac66u den kører super stabil.Men vil gerne lige have have hul til forskellige ting, men det har ikke lykkes for mig endnu. Det jeg har prøvet indtil videre er: 1. Gået ind på router>fjerndatanetværk>Port videresendelse 2. Har så sat flueben i "ja" ved Aktiver port videresendelse 3. Skrevet navn i tjeneste navn 4. Åbnet porte fra 61250:61260 5. Skrevet ip på min bærbar 6. lokal port har jeg til at stå tomt 7. Protokol har jeg sat til TCP nu mener jeg så jeg har gjort det hele rigtig men der er stadig ikke hul? er der andre ting der skal slåes fra eller aktiveres eller kan det, være stofa routeren som sidder foran min router? som laver ballade. håber i kan hjælpe vh Ridderen |
|
![]() |
|
lovemew ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-Marts-2012 Sted: Danmark Status: Offline Point: 13 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det kunne godt lyde som om din Stofa router blokerer de porte, derfor skal du åbne de samme porte i Stofa routeren, men IP-adressen skal være til din Asus router.
Der er noget med man kan slå stofa routerens funktioner fra, så den kun virker som modem.
|
|
![]() |
|
ridderen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 161 |
Tak for hjælp, det var cisco routeren fra stofa den var gal med. jeg gik ind på mine sider på stofas hjemmeside, og slog indstillingerne fra i routeren og wupti så var der hul til min egen router, tak for hjælpen...
Redigeret af ridderen - 20-April-2013 kl. 15:58 |
|
![]() |
|
lovemew ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-Marts-2012 Sted: Danmark Status: Offline Point: 13 |
Perfekt, er glad for det hjalp. :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |