|
Hvordan bruger jeg YouSee Kortet |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
xpress ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Marts-2011 Status: Offline Point: 59 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 30-December-2022 kl. 13:32 |
hej jeg ville gerne se tv-kanal fra yousee på mit Samsung Q70AA 55 TV uden tv boks jeg kan godt see grundpakke men ville gerne se de kode kanal jeg har en Samsung CI adapter - 3709-001791 hvor jeg sætte kortlæsen fra yousee i hvor jeg så igen sætter selv YouSee Kort i skal man ind i nogel menu for at det til virke eller kan de 3 ting bare sætte om bag i tv og så virke det https://yousee.dk/hjaelp/artikler/hvordan-bruger-jeg-yousee-kortet https://www.av-cables.dk/ca-moduler/samsung-ci-adapter-3709-001791.html![]() |
|
![]() |
|
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4657 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det ser rigtigt nok ud og det burde uden videre virke, når du har lavet kanalsøgning.
Men er det YouSee Play, som du har? For det virker ikke med kortlæser i TV-skærme. YouSee er gået i gang med at udfase muligheden for at bruge TV-skærmes DVB-C tunere.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
![]() |
|
jeg har yousee bland selv 36 med en tvbox fra yousee det er kanal som dem her jeg ikke kan se tv2 zulu tv3+ tv2 fri tv2 sport skyshowtime
Redigeret af xpress - 30-December-2022 kl. 13:51 |
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5328 |
Hvis det kun er nogle af dem, kan det skyldes "utætte" antennekabler/stik, så der kommer indstråling fra andre radiotjenester på nogle af frekvenser.
![]() |
|
Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
jeg har lige for at vide de kort jeg har modtaget i dag første virke fra tirsdag d. 3 januar 2023. så jeg må vent lidt
|
|
![]() |
|
jeg prøve og for yousee tv-kort til og virke men for en besked ci+modul eller smart card ikke fundet tjek om det er isat korrekt jeg har prøve efter samsung ci adapter er sad i som det er yousee kort og modul er også ene som kan siger hvad det kan være som give fejl |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |