|
Hvordan deles den interne hdd i Popcorn C-200? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
hot_fifty ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 10-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 28 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-Januar-2012 kl. 20:19 |
Hej recodere
Jeg har søgt på andre tråde og ikke rigtig fundet ud af hvordan jeg netværksdeler min interne disk i pocornen. Det skal siges jeg er lidt ny i det og vil gerne have skåret det ud i pap. Det er noget med jeg skal bruge SAMBA ik? Ps. har også søgt på engelske sider men er blevet mere forvirret af det. Jeg bruger allerede myiHome Server hvor jeg kan streame fra min PC til popcornen, men vil gerne kunne bruge popcornen som NAS, så håber der en venlig sjæl derude der vil hjælpe. På forhånd tak :)
|
|
![]() |
|
marcdk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-September-2008 Status: Offline Point: 58 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg følger lige med her.
Generelt har jeg svært ved at finde "simple" guides til os newbies for Popcorn Hour. Hot_fifty kender du til nogle sider hvor man kan streame film / serier direkte? Måske også nogle der ikke er helt lovlige. :)
|
|
![]() |
|
hot_fifty ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 10-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 28 |
hej marc.
Jeg er ved at se i manualen og prøver mig frem. Virker til SAMBA er mest brugt og ligetil. FTP og NFS er lidt mere bøvlet og kræver thirdparty software
|
|
![]() |
|
jeg fandt ud af det marc. Det sku meget nemt. Start SAMBA i indstillinger -> NMT programmer. Så find den på netværket med din pc, og tryk på p-200. så skal du trykke NMT som brugernavn og 1234 som password med mindre du har ændret det:)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |