recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > DVD afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvordan er DV-600AV som SACD afspiller?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHvordan er DV-600AV som SACD afspiller?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
TOD Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 11-Juni-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 56
Direkte link til dette indlæg Emne: Hvordan er DV-600AV som SACD afspiller?
    Sendt: 02-Oktober-2007 kl. 22:31

Hej

Min gamle cd afspiller er endelig afgået ved døden, og nu er jeg på jagt efter en ny. Da der imellemtiden er kommet nye audioformater som SACD og DVD-audio, har jeg tænkt på at købe en Pioneer DV-600AV. Så får jeg også HDMI og USB interface med i købet. I håbet om at nogle har erfaringer med den, håber jeg at de vil hjælpe mig med nogle spørgsmål.

En fordel vedmin gamle CD-afspiller var, at man tændte for strømmen, og vupti var den klar til at spille med det samme. Jeg har oplevet ved nogle DVD afspillere, at det tager lang tid at tænde dem og det tager lang tid inden de kan afspille cd-en, for de skal lige "scanne" den først. Så mine spørgsmål er egentlig enkle:

1) Er der god lyd i spillen?

2) Hvor lang tid går der inden afspilleren er klar efter der er trykket på power on?

3) Hvor lang tid går der inden lyden kommer efter der er trykket på "play"

Jeg er også åben for forslag af andre mærker end Pioneer, men jeg har i forvejen en Pioneer HD-recorder, som jeg synes godt om. Den er dog lidt bøvlet at bruge som CD-afspiller. 

med venlig hilsen Torben

Til top
TOD Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 11-Juni-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 56
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Oktober-2007 kl. 19:30

Er der slet ikke nogen som har SACD erfaringer med Pioneers DV-600AV, eller har en mening om SACD eller DVD-audio?

Er formaterne allerede forældede, så man måske skulle satse på noget helt andet?

med venlig hilsen Torben

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu