|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Inquisitor ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 17-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 24 |
![]() Sendt: 06-Juli-2007 kl. 10:12 |
Jeg overvejer at købe en PS3 som min første HD afspiller, da jeg har et full-HD tv.
Så jeg ville gerne høre hvilke erfaringer i har med den som afspiller?
Tak! ![]() Redigeret af Inquisitor - 06-Juli-2007 kl. 10:15 |
|
![]() |
|
Halsted ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1086 |
![]() |
Hej Inquisitor, Har du læst følgende tråd: http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=24598& PN=2 Mvh /Halsted |
|
![]() |
|
Inquisitor ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 17-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 24 |
![]() |
Nej, det havde jeg ikke (jeg søgte på playstation 3 og fandt ikke andet end noget om støj inden jeg oprettede tråden). Tak for link.
![]() |
|
![]() |
|
Halsted ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1086 |
![]() |
Det var så lidt PS3 er alt i alt en fremragende maskine hvis man kan se bort fra lidt støj. Jeg har også en Toshiba XE1 til HD-DVD, som er en bedre DVD afspiller efter min mening, men PS3 maskinen er ikke langt fra! /Halsted |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |