|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
frugten ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 11-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4 |
![]() Sendt: 11-Marts-2008 kl. 12:21 |
Hej. Har lige købt en PS3 og den er virkelig fed:-) en af grundende til jeg købte den var at jeg kunne spille online. Og da jeg har en bærbar med trådløst netværk troede jeg da at det var simpelt. men det er det ikk, eller er det bare mig?? Har det der "turbo 3G" altså et USB-modem, har det noget at sige??? Håber der er nogen der kan hjælpe... For hat sgu ikke særlig meget forstand på det:-(
MVh Frugten |
|
![]() |
|
Olfred ![]() Bruger ![]() Oprettet: 31-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 114 |
![]() |
Hvis din bærbar er på nettet med et usbmodem er du nød til at finde en måde at dele dit internet med ps3'eren. Du kan vidst købe en dims du sætter til din bærbare og så deler din bærbares internet trådløst. |
|
![]() |
|
frugten ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 11-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4 |
![]() |
dims?? Kan det uddybes nærmere?? |
|
![]() |
|
Olfred ![]() Bruger ![]() Oprettet: 31-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 114 |
![]() |
En USB-ting som gør andre enheder med trådløst netværk kan komme på nettet gennem det internet din pc har. Den gør at din pc fungerer som trådløs router. Jeg ved ikke meget om det - læste det bare på et andet forum hvor der var en der havde samme problem som dig, men kan ikke huske hvor jeg så det. |
|
![]() |
|
![]() |
Fandt lidt hjælp til dig - denne post fandt jeg ved at søge på google: Im about to go out so have to keep this brief..but will try help later if your still having trouble
You need to set up "internet connection sharing" on your PC If you goto start and then help, and search internet connection sharing, this will give you a step by step how to do it..its actually very easy! or even google for help So you need to plug your USB modem into your PC, activate internet sharing on your PC, then connect you PS3 to your PC via the ethernet cable. On your PS3 you let the system detect the settings sorry cant go into detail I have to go now Princippet er det samme som det jeg talte om - her deles internettet bare med kabel istedet for trådløst. Redigeret af Olfred - 11-Marts-2008 kl. 12:53 |
|
![]() |
|
![]() |
tak..:-) Så skal jeg altså bare ha fat i et "ethernet cable" |
|
![]() |
|
![]() |
Måske er det nok, men det ville være bedst med et crossover som nogle i tråden nævner - mener det er noget med at et drossover kan sende sende begge veje eller sådan noget. |
|
![]() |
|
![]() |
hej.. Satte såan et kabel i og det virkede med det samme:-)Det er sgu dejligt man kan finde hjælp herinde:-) MANGE TAK...
Men hvis der er nogen der kan hjælpe med en helt trådløs forbindelse så må i gerne skrive:-) |
|
![]() |
|
![]() |
Har fundet en trådløs løsning til dig: http://www.pcworld.dk/art/9038?page=1 Du kan ikke sætte usb-modemmet direkte i ps3'en, så hvis det skal være trådløst skal du bruge noget ekstra udstyr, enten "dimsen" jeg startede med at nævne eller den jeg linker til. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |