|
Hvordan forb. PC+projektor trådløst uden router? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Doktor ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 31-Juli-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-Marts-2019 kl. 16:55 |
Hej!
Jeg har søgt lidt omkring i dette forum, som jeg ikke har været aktiv på i mange år - sidst var vist dengang HDMI blev lanceret ;-) ;-) Er der nogen, der har et par tip til en optimal måde at forbinde min bærbare PC med en projektor primært til brug af PowerPoint og visning af websites? Jeg holder foredrag og medbringer selv PC og projektor. Nu hvor den gamle projektor er stået af skal jeg have købt en ny, men hvad er smart at vælge? Jeg vil gerne kunne forbinde trådløst uden at projektor og PC skal tilsluttes samme trådløse netværk, da jeg ankommer som gæst og gerne vil "i luften" hurtigst muligt. En mulighed kunne være noget "trådløst HDMI" og fordelen ville så være, at jeg let kan tilkoble mig trådløst til en fastmonteret projektor, hvis der er sådan en. Eller??? Håber på et par input! -Peter
Redigeret af Doktor - 11-Marts-2019 kl. 18:05 |
|
![]() |
|
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4118 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hdmi kabel
|
|
![]() |
|
orm08 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Januar-2010 Status: Offline Point: 235 |
Det optimale kan være
4G wireless router + Wireless projektor Alternativ til wireless projektor, er alm projektor + Airtame Fordelen ved en transportabel 4G wireless router er at du så også er uafhægig af lokale wifi netværk. Så når du ankommer er du plug and play Du kan få datadeling sim med de fleste mobil abonnementer |
|
![]() |
|
Lars_M ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-November-2011 Sted: København, DK Status: Offline Point: 177 |
Hvis det er en Benq projektor (ved ikke om det virker med andre mærker), så skulle de tilbyde en wireless hdmi løsning som skulle være rigtigt god.
|
|
LG 50PK760N, Marantz NR-1403, Creek Evolution 5350, Aune X1 Dac, Elac BS-203.A, XTZ 99W10.16, Audiovector center plus diverse bokse..
|
|
![]() |
|
rwolf159 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 26-Juni-2016 Sted: Aarhus, DK Status: Offline Point: 11 |
Du kan prøve at kigge på Microsoft Wireless Display Adapter, direkte trådløs forbindelse fra PC til HDMI-dongle. Så ingen krav til at være på trådløst netværk.
http://www.proshop.dk/Repeater-Transceiver/Microsoft-Wireless-Display-Adapter-v2/2542156
Har selv brugt det med fin success på arbejde, hvor den bare får strøm fra USB på TV'et den er tilsluttet. (fra PC med Win 10 Enterprise) Dog er der ret høj latency på, så dur ikke rigtigt til video og lign. Se evt. anmeldelse: http://www.digitaltrends.com/media-streamer-reviews/microsoft-wireless-display-adapter-v2-review/ |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |