|
Hvordan får jeg Netflix Super HD? |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
MichaelA ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-August-2006 Status: Offline Point: 901 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-Januar-2013 kl. 10:45 |
|
Nogen der ved eller har hørt om Stofa kommer med på denne her..?
|
||
Beovision Avant 55"
Beolab 5, Beolab 8000, Apple TV4K, iMac, Macbook Pro, iPad m.v |
||
![]() |
||
Jose ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 27 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Så vidt jeg ved har nogle brugere kontaktet stofa ang emnet og svar var et klart nej, begrundelse var at det koster meget i båndbredde, der er en diskution igang på facebook om emnet, men stofa har ikke meldt noget officelt ud.
Hvis dette er tilfældet er jeg inden længe ex stofa kunde.
|
||
![]() |
||
zulfo ![]() Moderator gruppe ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3701 |
|
Den melding du, og måske andre, har fået ved jeg ikke hvor kommer fra - det lyder som løse rygter, og sådan noget reagerer man vel ikke så skarpt på? I Stofa hørte man, lige som mange andre steder, først om Netflix Super HD igår, og man er ved at kigge på mulighederne. Selvfølgelig skal Stofa kunder ikke "stilles dårligere" end andre udbyders kunder hvad angår Netflix! Så lettere officielt: Stofa kigger på mulighederne
|
||
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
||
![]() |
||
Jose ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 27 |
|
Nu har stofa vist kigget nok på mulighederne....
Sker der snart noget ? José
Redigeret af Jose - 29-Januar-2013 kl. 18:51 |
||
![]() |
||
skyking ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-December-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 348 |
|
Mon ikke dette er et emne for de forskellige Antenneforeninger der vel har noget at skulle have sagt.
Netflix udmelding ligner noget adskillige Tv programmer enslydende har skrevet.
|
||
En noget indforstået Joke, do not answer!
|
||
![]() |
||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6685 |
|
Stofa sparer vel trafik på at tilslutte sig Open Connect.
Fra Netflix hjemmesiden: Netflix Open Connect-netværk til indholdsleveringInternetudbydere kan oprette direkte forbindelse fra deres netværk til Open Connect gratis. Internetudbydere kan gøre dette enten ved gratis peering med os på fælles internetknudepunkter, eller de kan reducere overførselsudgifterne endnu mere ved at placere vores enheder til gratis lagring i eller tæt på deres netværk. |
||
Venlig hilsen
KB |
||
![]() |
||
donjepski ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 25-September-2011 Status: Offline Point: 9 |
|
Seneste nyt fra Stofa er, at Super HD nok kommer som en tilkøbspakke.....
|
||
![]() |
||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6685 |
|
Det er ellers ikke 1. april i dag ![]() |
||
Venlig hilsen
KB |
||
![]() |
||
|
Stofa bruger Danske Bank metoder tager penge for noget andre giver gratis, først fairuse grænse på alle hastigheder dernæst 10kr i prisstigning fra 1.april på alle forbindelser, hvad med at fixe de problermer i har med youtube som har stået op i over 1år nu.
|
||
![]() |
||
donjepski ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 25-September-2011 Status: Offline Point: 9 |
|
Om end ikke en joke. Jeg snakkede med deres support i dag... Jeg håber sgu, at det var ham, der havde misforstået noget. |
||
![]() |
||
|
Jose - ang. Youtube skulle dette blive rettet i løbet af februar, sagde de...
|
||
![]() |
||
Mike S. ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2909 |
|
Netflix Super HD kommer naturligvis ikke til at koste penge - der er en der må have misforstået noget.
Det undersøges pt. hvordan det laves teknisk bedst muligt mig bekendt og derfor går der lidt endnu.
|
||
Zaptor Motorola
40" SonyX3500 40" Samsung F71 NAD L76 surround med Dali En skærm er et panel hvortil man putter input ind i... |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |