recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Stofa digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvordan får jeg Netflix Super HD?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvordan får jeg Netflix Super HD?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
digitalt.tv Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-November-2005
Status: Offline
Point: 720
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér digitalt.tv Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2013 kl. 10:33
Jeg har prøvet Netflix både på TDC (Super HD) og Stofa lige efter hinanden på En Apple TV 3 med samme episode af House of Cards, og mener ikke jeg kan se nogen mærkbar forbedring i billedkvalitet. 

Jeg hælder derfor til at TDC signaleres til at være Super HD, uden det reelt er en højere kvalitet de endnu leverer... Ellers så går Stofa kunder ikke glip af noget i hvert fald.

Redigeret af digitalt.tv - 09-Februar-2013 kl. 10:52
Til top
donjepski Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 25-September-2011
Point: 9
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér donjepski Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2013 kl. 18:50
Hvis du bruger en PS3, kan du se, hvilken kvalitet du modtager.
Denne metode er den eneste brugbare til at se, hvorvidt selskabet tillader Super HD. Stofa gør pt. ikke.
Forskellen er jo nødvendigvis ikke noget, man bare kan se, og der kan spille flere faktorer ind.

Iht. betaling for Super HD - det var ifølge Stofas Facebook-gruppe en fejl hos supporteren, og bliver altså ikke en realitet. Imens kan vi jo bare vente.

Redigeret af donjepski - 10-Februar-2013 kl. 18:51
Til top
mojito Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 04-Februar-2011
Sted: danmark
Point: 39
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mojito Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2013 kl. 19:49
Jeg har tdc 20/2 mbit om den kan kun køre high/sd. Min rigtige målt forbindelse er kun 10/1 mbit, Tdc sutter max. Kan snart få stofa med hurtigere forbindelser. Men de har pt ikke superhd support men det skulle komme.
Ps køre det på ps3 mystisk jeg ikke kan køre super hd:-(

Redigeret af mojito - 10-Februar-2013 kl. 19:50
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Point: 8665
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2013 kl. 20:08
Den seneste Netflix opdatering angiver Super HD som High SD.
Til top
mojito Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mojito Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Februar-2013 kl. 12:12
lunddal@ er det en fejl? dvs jeg køre hd alligevel. Synes nu heller ikke det ligner sd jeg køre;-)
Til top
mojito Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mojito Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2013 kl. 18:37
Nå men nu fik jeg superHD, kom bare pludseligt, og det ser meget bedre ud end det nogensinde har gjort:-) Og nej det er noget helt andet end da den kørte high sd;-)
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2013 kl. 10:54
Bundplacering til Stofa: http://ispspeedindex.netflix.com/denmark
Til top
ballade Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 03-April-2011
Sted: Østjylland
Point: 40
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ballade Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2013 kl. 13:34
Bundplacering til allesammen, hvis forskellen på SD og "Super HD" er 400kbit. Eller måske en supervild encoder? :o)
Til top
Steen6400 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-December-2010
Sted: Sønderborg
Point: 2126
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steen6400 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2013 kl. 11:25
Hva' så, Stofa, noget nyt om Super HD?

Det virker mærkeligt at denne service ikke tilbydes når det vil være gratis for Stofa og sidder med fornemmelsen af at det er for at beskytte andre produkter som Stofa sælger.
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
Apple TV 4K 1. gen, Nvidia Shield TV, Norlys, IPhone 13, Huawei Watch GT3 Pro
Til top
Steen6400 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-December-2010
Sted: Sønderborg
Point: 2126
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steen6400 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2013 kl. 11:36
Ja, så kom der Super HD til Stofa også

Jeg kan så undre mig over at de trofaste Stofa folk her på recordere ikke havde annonceret det, for der har været en del kritik af den manglende funktion.
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
Apple TV 4K 1. gen, Nvidia Shield TV, Norlys, IPhone 13, Huawei Watch GT3 Pro
Til top
Ramsdal Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 14-Februar-2013
Sted: Aalborg
Point: 9
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ramsdal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2013 kl. 08:26
Link?
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Point: 6685
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2013 kl. 10:58
Oprindeligt skrevet af Ramsdal Ramsdal skrev:

Link?

Hvad mener du med link? Der står Super HD på skærmen i Netflix app'en.

Venlig hilsen
KB
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu