|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
joern ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 501 |
![]() Sendt: 06-August-2009 kl. 08:09 |
Hejsa Jeg har et Vivitar 565 HD videokamera, som jeg har haft med på ferien til Thailand. Nu skal jeg så have mine optagelser brændt ud på en dvd, men hvordan gør jeg det? Den software der følger med kameraet konverterer blot filerne til et format, som er væsentligt lavere i opløsning og prøver jeg med Moviemaker eller Pinnacle Studio mangler jeg codecs. Filerne ligger som avi og jeg har ikke behov for en masse fancy redigering og billedeffekter. Skal bare have brændt dem ud så vi kan se dem fra dvd Håber der er nogle der kan bidrage med nogle "guldkorn" Mvh |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
AVI er ikke et DVD format, Strukturen på en DVD er VOB og IFO filer, så der skal konverteres til den struktur før det kan brændes på den DVD og læses i en afspiller, der er flere redigerings programmer der kan det, ligeledes kan Nero gøre det. Det tager dog sin tid med konverteringen. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10583 |
![]() |
Hej Jørn! Til dit formål vil jeg klart anbefale WinAvi Video Converter http://www.winavi.com/en/video-converter/video-converter.htm Programmet er superhurtigt og konverterer og brænder i èt rush. Desuden er det nemt at bruge, selv for begyndere. Flemming |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
joern ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 501 |
![]() |
1000 tak. Det ser ud til at det virker med videoconverter. Er dog ikke færdig med dem, men nu prøver jeg at gemme dem som ts-filer og regner så med at kunne samle de ts filer jeg får til en lang film Jørn |
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10583 |
![]() |
Du kan sætte WinAvi Video Converter til at samle dem allerede ved konverteringen. Bare load alle filerne ind i programmet og sæt flueben i "output as one file" eller noget lignende. Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |