|
Hvordan fungere spotify family |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
DanielPT ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 746 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-Juni-2016 kl. 08:54 |
Hej alle.
Det er sådan at jeg nogen gange høre musik på arbejde via spotify. Så hvis konen tænder vores Sonos og vil høre en playliste stopper mit musik. Det træls. Derfor overvejer vi at få Spotify family. Men hvordan fungere det med hensyn til Sonos og vores pc. Skal vi så logge ind og ud osv og have 2 kontoer i Sonos appen eller? Mvh Daniel og tak
|
|
Min bio: http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=117177
|
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvert familiemedlem får sit eget spotifi login. Så ja, hvis både du og konen bruger Sonos, så vil jeg tro i skal logge ind. Jeg kender ikke Sonos måde at håndtere det på. Men umiddelbart kan jeg ikke se en effektiv måde at håndtere flere konti samtidig i een afspiller. Det giver ikke så meget mening, synes jeg.
Alternativ skal i lave en fælles konto (et 3. familiemedlem) hvor i benytter jer af playlister. Disse kan vistnok deles på tværs af brugerne. Så hver gang du laver en playliste, så deler du den med det 3. familie medlem, som er den der er logget ind i Sonos. Og så vil du finde den derinde. Ligesom din konen kan gøre det. |
|
![]() |
|
Jever ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-April-2004 Sted: Karise Status: Offline Point: 975 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Man vælger sin Spotify profil, efter du har tilknyttet dine konti, og så kommer dine playlister osv frem, og dine anbefalinger bliver også forbedret udfra hvad du spiller via dit Sonos.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |