|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Willer ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 23-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 313 |
![]() |
IPTV er ikke et alternativ hvis du vil have TV3. Dansk Bredbånd har mistet deres aftale med Viasat og kan derfor snart ikke tilbyde disse kanaler. Bor selv i Ballerup og her klarer vi os så uden Viasat da der heller ikke er kabeltv i vores vej og parabol derfor vil være eneste udvej. Redigeret af Willer - 19-Maj-2009 kl. 21:28 |
|
Kristian
|
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Ja men så er den ged vist rundbarberet. Manden skal op og installerere en 60 cm, og indkøbe lidt HW, så er kærsten igen i SW mode |
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
|
Pizzabager ![]() Redaktionen ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1964 |
![]() |
Okay hvis Viasat er en mulighed med parabol, så bliver det naturligvis det. På sigt kan jeg få canal digital pakken også så der kommer kanal 4-5-6 med også. men kan man godt fange både viasat og kanal digital med samme parabol? Hmmm men hvordan gør man så med tvkortene, så kan der jo kun være et tvkort til canal digital og et til viasat.. ellers skal man have 2 af hver, og 4 floppyDTV med cam og kort, begynder og blive dyrt..
|
|
![]() |
|
avh ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2891 |
![]() |
Det er muligt at sætte flere LNB på en parabol. Der er gode modtage muligheder for både 1 grad west (canal digital) og 5 øst (viasat). En anden løsning er at anvende en såkaldt multiswitch.. http://www.digitalt.tv/artikel.aspx?ArticleID=8 har på deres hjemmeside beskrevet mulighederne... Med et TV-kort til hver udbyder er de muligheder der er for samtidig optagelse/visning med en sådan løsning tilbyder..
Redigeret af avh - 20-Maj-2009 kl. 09:03 |
|
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
|
|
![]() |
|
Pizzabager ![]() Redaktionen ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1964 |
![]() |
Hvad er det lige man gør med det der dragon/t rex cam/kort?? Er det ikke bare lige at proppe sit Viasat kort i, også kører det, eller skal man programmere noget???
|
|
![]() |
|
avh ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2891 |
![]() |
T-rex Cam er et "tomt" cam. Vedlagte beskrivelse af proceduren ligger et eller andet sted på recordere.dk, men er svært at finde: |
|
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |