|
Hvordan gør jeg det her bedst? |
Besvar |
Forfatter | |
Nebelong
Bruger Oprettet: 30-Juni-2005 Status: Offline Point: 111 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 06-November-2020 kl. 21:54 |
Jeg har et spørgsmål til jer om mit hjemmekontor. Midterstykket er mit TV & mine højtalere. Dem vil jeg gerne forbinde med en række forskellige enheder, så jeg bruger skærmen til computer/PS4 og højtalerne til al lyd fra de forskellige kilder.
Håbet er, at jeg kan gøre det så simpelt som muligt, så jeg undgår at have for mange kabler, og at jeg ikke skal kable om hele tiden. Hvordan gør jeg det bedst? Her er mit setup:
Er det så simpelt som at gøre følgende?
Eller skal jeg ud i en switch box, en mindre mixer eller noget tredje til at forbinde det hele? Jeg er klar over, at jeg har muligheden for at køre lyden til højtalerne trådløst, men jeg foretrækker at kable, da jeg ikke gider udfald i lyd grundet dårlig forbindelse etc. Jeg ser frem til at få jeres input.
Redigeret af Nebelong - 07-November-2020 kl. 00:42 |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |