recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvordan gør jeg det her bedst?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvordan gør jeg det her bedst?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Nebelong Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-Juni-2005
Status: Offline
Point: 111
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nebelong Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hvordan gør jeg det her bedst?
    Sendt: 06-November-2020 kl. 21:54
Jeg har et spørgsmål til jer om mit hjemmekontor. Midterstykket er mit TV & mine højtalere. Dem vil jeg gerne forbinde med en række forskellige enheder, så jeg bruger skærmen til computer/PS4 og højtalerne til al lyd fra de forskellige kilder.

Håbet er, at jeg kan gøre det så simpelt som muligt, så jeg undgår at have for mange kabler, og at jeg ikke skal kable om hele tiden. Hvordan gør jeg det bedst?

Her er mit setup:
Er det så simpelt som at gøre følgende?
  • Billede: HDMI fra docking station -> TV
  • Billede: HDMI fra PS4 Pro -> TV
  • Lyd: Optical fra højtalere -> TV
  • Lyd: USB fra Maschine Mikro 3 -> Computer/docking station
Eller skal jeg ud i en switch box, en mindre mixer eller noget tredje til at forbinde det hele?

Jeg er klar over, at jeg har muligheden for at køre lyden til højtalerne trådløst, men jeg foretrækker at kable, da jeg ikke gider udfald i lyd grundet dårlig forbindelse etc.

Jeg ser frem til at få jeres input.


Redigeret af Nebelong - 07-November-2020 kl. 00:42
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu