recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android apps
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvordan hente GPS adresser?HTC Sensation.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvordan hente GPS adresser?HTC Sensation.

 Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
folp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1191
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér folp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hvordan hente GPS adresser?HTC Sensation.
    Sendt: 25-Marts-2013 kl. 13:00
  Lad os sige at jeg ser en GPS adresse i en avis eller på nettet, hvordan markerer og henter jeg så den , så den kan findes på telefonen til fremtidig brug?



Det er en HTC Sensation, 
MVH Frank Pedersen

Til top
folp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1191
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér folp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2013 kl. 16:26
Jeg undrer mig, er der virkelig ikke nogen der nogensinde har set en GPS markering på Google Earth eller på Nettet, der har forsøgt at ligge den ind i deres telefon? det er måske umuligt? så har jeg da købt en såkaldt smartfone forgæves, jeg var sikker på at når jeg om 3 år skulle til Canada, kunne jeg nu have lagret alle interessante GPS adresser i mobilen ,og fundet stederne til den tid.
MVH Frank Pedersen

Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2013 kl. 16:31
I mit GPS program kan jeg skrive addresser ind og gemme. Det er så et købeprogram eller app lagt på min iPhone
Til top
folp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1191
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér folp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2013 kl. 19:09
Tak Kampus, min bruger Android, men skrive ind ,jeg tænker det tager en evighed ,en GPS adresse består af en masse tal osv, jeg troede at ligesom en Web adresse,kunne man markere og ligge ind i en mappe på mobilen ,så vile GPS kunne læse den og lede en til målet.
MVH Frank Pedersen

Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2013 kl. 19:26
Oprindeligt skrevet af folp folp skrev:

Tak Kampus, min bruger Android, men skrive ind ,jeg tænker det tager en evighed ,en GPS adresse består af en masse tal osv, jeg troede at ligesom en Web adresse,kunne man markere og ligge ind i en mappe på mobilen ,så vile GPS kunne læse den og lede en til målet.
 
Det kan du også, hvis du køber en Nokia Lumia med Windows Phone, og Nokia's Drive app. 
 
Oftest kan jeg nøjes med at skrive et firmanavn, så telefonen selv finde adressen!
 
M.v.h.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2013 kl. 19:27
Hvis jeg kender mit mål, skal jeg da først skrive addressen ind, før GPS'en kan beregne ruten
Til top
db89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-December-2008
Sted: Fredericia, DK
Status: Offline
Point: 1758
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér db89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2013 kl. 19:59
Det han efterspørger er at kunne lægge GPS koordinator ind på telefonen, ikke firmanavne osv.
Du skal lige sikre dig at kortene over områderne er gemt på din mobil til offline brug.
Hold jer fra simplyelectronics.net
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2013 kl. 20:08
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Hvis jeg kender mit mål, skal jeg da først skrive addressen ind, før GPS'en kan beregne ruten
 
Det behøver du ikke på Nokia's GPS software.
 
M.v.h.


Redigeret af Henrik B. - 26-Marts-2013 kl. 20:09
Til top
jan203 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-Oktober-2010
Sted: dk
Status: Offline
Point: 761
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jan203 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2013 kl. 20:25
kan du ikke markere ved og holde finger på og derefter sætte dem ind i noter og så hente der når de skal bruges.
eller er det noget andet du efterlyser.
Pioneer 5090H.samsung 3126..Oppo95.Musical FidelityM6i.front.soavo1.Center.sonusfaberdomus.Bag.amadeusmultiaktiv.Sub.klipschRsw12B.Sonos Cullen.Music Hall 25.2 moded dac.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2013 kl. 20:42
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Hvis jeg kender mit mål, skal jeg da først skrive addressen ind, før GPS'en kan beregne ruten
 
Det behøver du ikke på Nokia's GPS software.
 
M.v.h.
Ah hvad, det er da helt normal procedure ved dedikeret GPS
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2013 kl. 20:48
Oprindeligt skrevet af folp folp skrev:

  Lad os sige at jeg ser en GPS adresse i en avis eller på nettet


Hvad er en GPS adresse?

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2013 kl. 20:48
Forskellen er, at en smartphone kan udnytte sin netopkobling, til at hente den nødvendige information - det kan en almindelig GPS ikke.
 
M.v.h.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu