|
Hvordan hente GPS adresser?HTC Sensation. |
Besvar | Side <123> |
Forfatter | ||
folp
Guld medlem Oprettet: 10-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1191 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jan 203 og jer andre
jeg har aldrig ejet eller brugt en GPS,jeg er fra tiden hvor et kort kunne gøre det, men nu med en smartfone der har GPS, så har jeg bemærket at ved f.eks en flod i Canada har venlige mennesker skrevet en GPS koordinat ved en bestemt sten eller sving på floden,og lagt det ud på Google Earth eller i en artikel, hvordan får jeg denne oplysning ind på mobilen ? og med hvad/hvor skal det lagres så jeg om 2 år finder præsis den sten ?
Jeg vil sjældent have brug for/kunne indtaste adresser jeg har kun et 20 cifret tal/bogstavkode=et GPS koordinat, det er det tydeligste jeg kan forklare det |
||
MVH Frank Pedersen
|
||
lahan
Guld medlem Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9399 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Måske du burde checke nogle geo cache app ud. Det lyder som det du har brug for.
|
||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
GPS'er og smartphone GPS'er er ikke indrettet til at håndtere koordinater i form af tal/bogstaver så vidt jeg ved. Det er muligvis et andet device du skal ha' så.
|
||
Bruger udmeldt 38
-- Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Igen - det kan man på Nokia smartphones (Symbian og Windows Phone)! Man skifter blot til offline tilstand, og indtaster herefter koordinaterne - f.eks. 52.16589 13.25478 M.v.h. |
||
folp
Guld medlem Oprettet: 10-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1191 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ok nu linker jeg til en artikel,så kan i se mange GPS adresser ,det er disse jeg gerne vil ligge ind på mobilen og så med et downloadet canada kort,kunne markere og finde,men det er så ikke muligt?
http://flashkatalog.bakuri.dk/index.php/catalog/jens+lygum/2555 Det er først på side 7 , måden i markerer og henter den artikel er måden jeg vil bruge til GPS. Redigeret af folp - 27-Marts-2013 kl. 13:43 |
||
MVH Frank Pedersen
|
||
lahan
Guld medlem Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9399 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Er det here Maps på Nokia du benytter ?
|
||
folp
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja jeg kan se jeg kan hente alle lande via PC og så ligger de på mobilen, men når jeg skal afsted køber jeg en måned med det pågældende land så jeg kan bruge det til GPS
Henrik B ,de GPS i artiklen har både bogstaver ,tal og grader Redigeret af folp - 27-Marts-2013 kl. 13:53 |
||
MVH Frank Pedersen
|
||
Bruger udmeldt 38
Funktioner
Tak(0)
|
|
Mig? Hvis så, så kan det bruges med Maps og Drive... M.v.h. |
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19549 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Kopierer jeg tallene og sætter dem in i maps applikationen på min æbletelefon, ender jeg nørdøst for Luckenwalde i Tyskland.... Klaus |
||
FLarsen
Guld medlem Oprettet: 31-Maj-2006 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 1473 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Opret et dokument på din computer og gem dem der. 3 år er lang tid og din mobil eller software kan meget nemt være skiftet ud i mellemtiden. Ellers god tur når den tid kommer.
|
||
Hvad er forskellen på en musikelsker og en audiofil?
En musikelsker har et anlæg for at høre sin musik. En audiofil har musik for at høre sit anlæg. |
||
Bruger udmeldt 38
Funktioner
Tak(0)
|
|
Sikkert - det er frit opfindne koordinater! Det var blot et eksempel på formatet. M.v.h. |
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19549 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Du kan ikke kopiere teksten du af et flash dokument...... Vær opmærksom på at GPS angivelser kan være i grader, minutter, sekunder og decimalsekunder eller grader og decimalgrader. Den første måde er den der er opgivet i flashdokumentet, den sidste er den Henrik B opgav. Klaus |
||
Besvar | Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |