recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvordan håndterer WMC delte filer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHvordan håndterer WMC delte filer

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
acidman Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 21-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 433
Direkte link til dette indlæg Emne: Hvordan håndterer WMC delte filer
    Sendt: 26-Februar-2009 kl. 21:41

Hej.

Jeg har tilføjet delta mapper på min bærbare til mit Windows Vista Mediecenter. Det giver mig adgang til filer på min bærbar, hvilket som udgangspunkt er fint. Jeg oplever bare at indlæsningen af de store delte mapper gør WMC langsom og nogle gange helt går i stå, når man browser mellem filerne.

Derfor har jeg valgt at fjerne overvågningen af disse delte mapper i WMC. Nu oplever jeg dog at alle de filer den har "opsnappet" fra min bærbar stadig figurerer under blandt andet musikbibiliotek sammen med de offline filer der er på Mediecenter PC'en. Det gør at jeg mange gange, når min bærbar ikke er tændt, klikker på filer der ikke er tilgængelige - jeg synes det er ét stort rod.

Kan man fjerne alle disse tilføjede "netværks"-filer? Jeg ved at man kan slette dem én efter én i WMC, men det vil tage timer....

Hvordan tilføjer WMC egentlig tillføjede netværksmapper? Laver den en lokal kopi (i så fald skal jeg måske blot give den lov til at blive færdig med at tilføje netværksmapperne, så den ikke er langsom og alle filer er tilgængelige)?

Mon der er nogen der kan svare på ovenstående?

Til top
acidman Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 21-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 433
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2009 kl. 21:41
Der skal stå TILFØJET DELTE MAPPER i første linie....
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu