|
Hvordan justerer jeg den hvide farve? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
pipper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-December-2005 Sted: Kolding Status: Offline Point: 2074 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-September-2015 kl. 15:15 |
Hej.
Jeg har købt et Sony W815 og er rigtig glad for billedet på det. Det eneste der ikke er i top er den hvide farve. Den står ikke helt hvid, den er mest flødefarvet og en lille tendens til lyserød. Hvordan er det jeg justerer lige netop på denne farve? mvh |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vælg en anden farvetemperatur, til en der er køligere. Hvid, og alle andre farver laves af Rød, Grøn og Blå, som jo er komponent farverne. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvid er i virkeligheden ikke kridhvid, men hen imod flødefarvet på et kalibreret tv.
Så måske er det ikke så slemt som du tror. Man har desuden en tendens til at ville have et forkert billede, hvis eksempelvis ens gamle tv var indstillet forkert.
|
|
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |