|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Crelle ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Februar-2010 Status: Offline Point: 234 |
![]() Sendt: 04-Maj-2010 kl. 08:45 |
Heysa
Står og er ved og købe en mac mini som medie center.
Så har jeg billede på tv
Så kan man købe: http://www.av-cables.dk/lydkabler/optisk_toslink_kabel/miniplug_toslink/high_end_miniplug_toslink_digital_kabel_1_m_3575_da.html
Til lyd, problemmet er dog jeg ikke har flere optiske udgange :(
Jeg har sat optisk mellem mit tv og anlæg, og der er kun et i mit anlæg.. Det er et Harmon kardon HS200 "altså 2.1"
MEN, hvordan kan man så lige twiste den ? det er som sagt miniplug i mac'en, men hvad kan man lige smide i HK HS200'et ?
Håber der er en venlig sjæl der lige kan hjælpe..
|
|
![]() |
|
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2830 |
![]() |
Der må være noget her:)
|
|
![]() |
|
Crelle ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Februar-2010 Status: Offline Point: 234 |
![]() |
Er vi godt nok ude i en splitter :( troede vi ku bruge nogen andre indgange ?
|
|
![]() |
|
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2830 |
![]() |
Kan du frigøre den optiske ved at køre noget RCA mellem tv og forstærker?
Ellers sådan en lille boks på kablet http://www.avxperten.dk/adaptere/aktive-adaptere/digital-audio-signal-adapter,-(toslink-til-coax).asp (så vidt jeg kan se har din harman også en digital coax indgang?) |
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
er der ikke et brugbart minijack på mini maccen så du kan tage lyden ud analogt?
|
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
![]() |
Altså mini'en er der slet ikke taget stik i brug:
Det er det der er i mini'en I HS200'eren, ja der ved i nok bedre hvad der er i end mig :)
men toslink er sluttet til mellem tv og anlæg, og der er kun et toslink "i begge selvom det er lige meget" mend er er kun et i anlægget..
Så ved ikke lige hvad der er bedst og gør, ved godt det bliver en work arround, men er ikke noget og gør ved :)
|
|
![]() |
|
![]() |
Det blev også sådan Rhsin, med minijack, til phono :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |