recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Fælleskøb ®
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - hvordan kommer "pip" v.427XA til at virke
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukkethvordan kommer "pip" v.427XA til at virke

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
khansen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 11-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 637
Direkte link til dette indlæg Emne: hvordan kommer "pip" v.427XA til at virke
    Sendt: 10-Oktober-2006 kl. 21:25

Hejsa,

Når jeg vælger "pip" fremkommer de to skærme i hver sin side - så langt så godt men der er kun signal og billede i den ene i det andet billede er det bare sort? og jeg kan ikke vælge en anden kanon til det vindue??? Nogle som har prøvet det? Ved det også var et problem på en 50XT

HJÆLPPPP

Redigeret af Jarly - 10-Oktober-2006 kl. 21:31
Til top
moller Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 09-Februar-2005
Point: 111
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Oktober-2006 kl. 21:35

Det har jeg også kæmpet lidt med på min 427XD, her kommer en lidt underlig fremgangsmåde:

PIP virker kun med en ekstern kilde+analog tv signal. Tænd for den eksterne kilde. Tænd skærmen. Vælg PIP. Vælg <-> så den eksterne kilde er i højre side. Tryk herefter på tasten TV/DTV så skulle den være der. Herefter er det ikke nødvendigt med denne underlige fremgangsmåde. Tast blot PIP.

Til top
khansen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 11-September-2006
Point: 637
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Oktober-2006 kl. 22:41

mange tak - det var da lidt en atypisk måde at skulle gøre det på.

På mit Löwe fjernsyn kan man bare trykke på en tast og vupti så kan man se to skærmbilleder - spøjs at et 6 år gammelt tv er mere smart på dette punkt?! *s*

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu