|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Fiddeluns ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 14-September-2011 Status: Offline Point: 15 |
![]() Sendt: 20-November-2011 kl. 21:41 |
Hej!
Jeg har min netværksharddisk (QNAP nmp1000) og vil gerne have en backup af min harddisk (eventuelt kun mappen "Dokumenter") på computeren. Kunne man gøre sådan at hele min harddisk (eventuelt kun mappen "Dokumenter") på min PC bliver synkroniseret med en mappe på netværksharddisken? (lidt som DropBox) Skal jeg køre, det der vist nok hedder, RAID? Hvilket program kan i evt. anbefale? På forhånd tak |
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
Hvilket styresystem bruger du?, i windows 7 pro er der funktioner der kan køre det, ellers har qnap software liggende på deres hjemmeside til backup, og sidst men ikke mindst er der synctoy som også er god til at holde foldere synkroniseret
|
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
tvpaapc ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2011 Status: Offline Point: 10 |
![]() |
Jeg bruger GoodSync.
![]() |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() |
Ligger der ikke allerede software på sådan en Gnap, som kan sørge for det??
M.v.h.
|
|
![]() |
|
Fiddeluns ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 14-September-2011 Status: Offline Point: 15 |
![]() |
Jeg takker for indlæg.
Det er noget lignende goodsync, men så helst det var gratis ![]() Har lige qnap'en til rep., men checker om der er medfølgende software og om den lever op til forventningerne, når jeg får den retur... Peace |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19569 |
![]() |
Hvilket styresystem har du? Win7 har det allerede indbygget http://www.w7h.dk/index.php/916 Klaus |
|
![]() |
|
![]() |
Vista:-(
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19569 |
![]() |
Der er backup også indbygget..... Klaus |
|
![]() |
|
frold ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 130 |
![]() |
Crashplans
|
|
mvh
Frederik TV: Panasonic P50VT30Y | Konsol: PS3 Slim 250gb |
|
![]() |
|
LE40F71 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 134 |
![]() |
Hej
Du kan sætte din qnap til det ved hjælp af replicator backup. Du kan evt. Sætte den til at gøre det hver tirsdag om natten, og selv vågne din pc op. Programmet vil opfylde alle dine behov vedr mapper. Hvis du vil lave komplet backup af din Harddisk kan du bruge True image eller Norton backup. Redigeret af LE40F71 - 03-December-2011 kl. 12:02 |
|
Venlig hilsen
Kenneth |
|
![]() |
|
![]() |
Hvordan lukker man dette emne?
|
|
![]() |
|
Juleulven ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 28-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 484 |
![]() |
det har du lige gjort :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |