|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
TeknikTumpe ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 146 |
![]() Sendt: 10-Januar-2008 kl. 21:37 |
Hejsa Jeg faldt over dette tilbud : HDMI kabel - Guldbelagt 19 pol han til 19 pol han (10,0m) 269,00 Jeg ved godt at det hverken er Profigold, eller Sandberg, men et no-name.. men kan det alligevel lade sig gøre at købe et HDMI-kabel som er ok til den pris Hilsen Tumpe.. |
|
LG HT 552 SONY RDR-HXD970 Optoma HD70 PS3 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ "Selv en TeknikTumpe skal starte et sted" ![]() |
|
![]() |
|
Pizzabager ![]() Redaktionen ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1964 |
![]() |
Det der guldbelagt giver jeg ikke 5 flade øre for. men om kablet er okay, tja det er ikke nemt at sige. nogen mener det er hip som hap hvilket kabel man vælger, andre sværger til f.eks profigold eller supra. sandberg har jeg ikke meget tilovers for.. Nogen siger så også at på kort stand kan man ligeså bruge de billige, men skal det være langt skal man vælge et dyrere, da de er samlet bedre.. |
|
![]() |
|
TeknikTumpe ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 146 |
![]() |
Hmm... Jeg er nød til at have de 10 meter...men uanset hvad, så kan det vel ikke blive dårligere end et scart-kabel eller |
|
LG HT 552 SONY RDR-HXD970 Optoma HD70 PS3 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ "Selv en TeknikTumpe skal starte et sted" ![]() |
|
![]() |
|
Pizzabager ![]() Redaktionen ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1964 |
![]() |
Forskellen på et digitalt kabelt og analog, er ganske simpelt at hvis det digitale kabel er dårligt er der INTET billed. ikke engang et dårligt billed..
|
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12371 |
![]() |
Prøv at købe det, hvis du har returret i butikken. Hvis der ikke er hul igennem, så få pengene tilbage og køb noget der er bedre.
|
|
![]() |
|
![]() |
Jamen, jeg må se om jeg kan finde ud af noget.... Jeg siger ihvert fald tak for hjælpen
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |