recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Jura
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvordan med returret?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHvordan med returret?

 Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Emne: Hvordan med returret?
    Sendt: 22-Maj-2011 kl. 17:13

Jeg synes, som jeg har skrevet, at det har taget for langt tid. Jeg læste mig lidt frem til, på nettet, at man godt kan ophæve handlen. Men nu vil jeg lige høre jer er, om det er mig der er urimelig?


Redigeret af SteffenD89 - 05-Juni-2011 kl. 19:09
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23900
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Maj-2011 kl. 17:20
Oprindeligt skrevet af SteffenD89 SteffenD89 skrev:


Jeg synes, som jeg har skrevet, at det har taget for langt tid. Jeg læste mig lidt frem til, på nettet, at man godt kan ophæve handlen. Men nu vil jeg lige høre jer er, om det er mig der er urimelig?
Tja....jeg kender ikke tidshorisonten for den slags sager, men med de snart 2 måneder ville jeg nu nok også være knottenBig smile
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Nick_S Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 26-Maj-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 385
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Maj-2011 kl. 17:37
2 måneder er på ingen måde acceptabelt! At den overhovedet skal til "reparation" syntes jeg er vildt latterligt, noget så småt bør da bare blive ombyttet med det samme. Skræmmende hvad internethandlerne kan slippe af sted med. Vil mene du er i din gode ret til at få dine penge retur, kan nu heller ikke forestille mig andet end at Proshop ville gå med til det.
Til top
Allan Olesen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Juli-2008
Status: Offline
Point: 3249
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Maj-2011 kl. 17:49
Principielt har du naturligvis krav på at få det udført af Proshop. Men en anden gang bør du overveje at kontakte Logitech direkte. De har efter min mening noget af det bedste reklamationsbehandling overhovedet. Ofte behøver man ikke engang indsende den defekte vare, før man får en ny.


Redigeret af Allan Olesen - 22-Maj-2011 kl. 17:49
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4283
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Maj-2011 kl. 19:15
Jeg kunne godt tænke mig at vide, om du har rykket proshop tidliger for denne sag? Eller har du valgt at vente to måneder for så at ville ophæve handlen. Ser Det ikke som om du har gjort noget forkert, da jeg bestemt mener at denne handel burde kunne ophæves, da man ser en mus som en væsentlig del af en computer, og 2 måneder derfor ikke er rimelig tid.
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Maj-2011 kl. 20:37
ser du på billedet jeg har uploadet kan du se at jeg har taget kontakt til dem.
Til top
michael9000 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-November-2009
Status: Offline
Point: 786
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Maj-2011 kl. 21:00
Jeg vil ikke mene at du er urimelig. Det skal ikke tage 2 mdr at ombytte/checke en fejl.
Eller 4 uger som det tog, da jeg havde RMA'ed et bundkort til Proshop. Det ombyttede havde samme fejl, så det røg også retur (fik annulleret handlen uden problemer).
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4283
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Maj-2011 kl. 21:16
Oprindeligt skrevet af SteffenD89 SteffenD89 skrev:

ser du på billedet jeg har uploadet kan du se at jeg har taget kontakt til dem.
Kan ikke se, at du tidligere har taget kontakt, kan godt være det er mine søndags øjne
Til top
SLETTET_20120103 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 6191
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Maj-2011 kl. 21:19
Oprindeligt skrevet af aerik aerik skrev:

Oprindeligt skrevet af SteffenD89 SteffenD89 skrev:

ser du på billedet jeg har uploadet kan du se at jeg har taget kontakt til dem.
Kan ikke se, at du tidligere har taget kontakt, kan godt være det er mine søndags øjne

Læs 3. linje i hans email igen
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4283
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Maj-2011 kl. 21:24
Oprindeligt skrevet af Anima Anima skrev:

Oprindeligt skrevet af aerik aerik skrev:

Oprindeligt skrevet af SteffenD89 SteffenD89 skrev:

ser du på billedet jeg har uploadet kan du se at jeg har taget kontakt til dem.
Kan ikke se, at du tidligere har taget kontakt, kan godt være det er mine søndags øjne

Læs 3. linje i hans email igen
Haha godmorgen til mig Tongue
Så vil jeg mene, at du har gjort alt der er i din magt, og ikke er urimelig
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Maj-2011 kl. 21:36
Oprindeligt skrevet af aerik aerik skrev:

Oprindeligt skrevet af Anima Anima skrev:

Oprindeligt skrevet af aerik aerik skrev:

Oprindeligt skrevet af SteffenD89 SteffenD89 skrev:

ser du på billedet jeg har uploadet kan du se at jeg har taget kontakt til dem.
Kan ikke se, at du tidligere har taget kontakt, kan godt være det er mine søndags øjne

Læs 3. linje i hans email igen
Haha godmorgen til mig Tongue
Så vil jeg mene, at du har gjort alt der er i din magt, og ikke er urimelig


Np, det kan ske. Tongue

Men okay, jeg har da fået svar på mit spørgsmål.Smile
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Maj-2011 kl. 09:36
Oprindeligt skrevet af Allan Olesen Allan Olesen skrev:


Principielt har du naturligvis krav på at få det udført af Proshop. Men en anden gang bør du overveje at kontakte Logitech direkte. De har efter min mening noget af det bedste reklamationsbehandling overhovedet. Ofte behøver man ikke engang indsende den defekte vare, før man får en ny.

+1 til den løsning. Jeg har også før prøvet at kontakte Logitech, hvor de heller ikke ville se den defekte vare, men blot sendte en ny. Det har både været småting som nye glidepads til en mus (de dersens plastic-puder under musen) og større ting som en Harmony One. Sidstnævnte kan de jo så styre adgangen til via deres egen database, så det er jo nemt at "lukke" for den defekte model, så den ikke virker mere.

Edit: glemte Quoted...

Redigeret af Yakken - 23-Maj-2011 kl. 09:37
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu