Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
SteffenD89
Guld medlem
Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
|
Emne: Hvordan med returret? Sendt: 22-Maj-2011 kl. 17:13 |
 Jeg synes, som jeg har skrevet, at det har taget for langt tid. Jeg læste mig lidt frem til, på nettet, at man godt kan ophæve handlen. Men nu vil jeg lige høre jer er, om det er mig der er urimelig?
Redigeret af SteffenD89 - 05-Juni-2011 kl. 19:09
|
|
 |
Hother
Platin medlem
hummelmose
Oprettet: 12-Juli-2006
Point: 23900
|
Sendt: 22-Maj-2011 kl. 17:20 |
SteffenD89 skrev:
 Jeg synes, som jeg har skrevet, at det har taget for langt tid. Jeg læste mig lidt frem til, på nettet, at man godt kan ophæve handlen. Men nu vil jeg lige høre jer er, om det er mig der er urimelig?
|
Tja....jeg kender ikke tidshorisonten for den slags sager, men med de snart 2 måneder ville jeg nu nok også være knotten
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
 |
Nick_S
Super bruger
Oprettet: 26-Maj-2008
Point: 385
|
Sendt: 22-Maj-2011 kl. 17:37 |
2 måneder er på ingen måde acceptabelt! At den overhovedet skal til "reparation" syntes jeg er vildt latterligt, noget så småt bør da bare blive ombyttet med det samme. Skræmmende hvad internethandlerne kan slippe af sted med. Vil mene du er i din gode ret til at få dine penge retur, kan nu heller ikke forestille mig andet end at Proshop ville gå med til det.
|
 |
Allan Olesen
Guld medlem
Oprettet: 08-Juli-2008
Point: 3249
|
Sendt: 22-Maj-2011 kl. 17:49 |
Principielt har du naturligvis krav på at få det udført af Proshop. Men en anden gang bør du overveje at kontakte Logitech direkte. De har efter min mening noget af det bedste reklamationsbehandling overhovedet. Ofte behøver man ikke engang indsende den defekte vare, før man får en ny.
Redigeret af Allan Olesen - 22-Maj-2011 kl. 17:49
|
 |
aerik
Guld medlem
Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Point: 4283
|
Sendt: 22-Maj-2011 kl. 19:15 |
Jeg kunne godt tænke mig at vide, om du har rykket proshop tidliger for denne sag? Eller har du valgt at vente to måneder for så at ville ophæve handlen. Ser Det ikke som om du har gjort noget forkert, da jeg bestemt mener at denne handel burde kunne ophæves, da man ser en mus som en væsentlig del af en computer, og 2 måneder derfor ikke er rimelig tid.
|
 |
SteffenD89
Guld medlem
|
Sendt: 22-Maj-2011 kl. 20:37 |
ser du på billedet jeg har uploadet kan du se at jeg har taget kontakt til dem.
|
|
 |
michael9000
Guld medlem
Oprettet: 01-November-2009
Point: 786
|
Sendt: 22-Maj-2011 kl. 21:00 |
Jeg vil ikke mene at du er urimelig. Det skal ikke tage 2 mdr at ombytte/checke en fejl. Eller 4 uger som det tog, da jeg havde RMA'ed et bundkort til Proshop. Det ombyttede havde samme fejl, så det røg også retur (fik annulleret handlen uden problemer).
|
 |
aerik
Guld medlem
|
Sendt: 22-Maj-2011 kl. 21:16 |
SteffenD89 skrev:
ser du på billedet jeg har uploadet kan du se at jeg har taget kontakt til dem. |
Kan ikke se, at du tidligere har taget kontakt, kan godt være det er mine søndags øjne
|
 |
SLETTET_20120103
--
Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Point: 6191
|
Sendt: 22-Maj-2011 kl. 21:19 |
aerik skrev:
SteffenD89 skrev:
ser du på billedet jeg har uploadet kan du se at jeg har taget kontakt til dem. |
Kan ikke se, at du tidligere har taget kontakt, kan godt være det er mine søndags øjne |
Læs 3. linje i hans email igen
|
 |
aerik
Guld medlem
|
Sendt: 22-Maj-2011 kl. 21:24 |
Anima skrev:
aerik skrev:
SteffenD89 skrev:
Kan ikke se, at du tidligere har taget kontakt, kan godt være det er mine søndags øjne |
Læs 3. linje i hans email igen |
Haha godmorgen til mig
Så vil jeg mene, at du har gjort alt der er i din magt, og ikke er urimelig
|
 |
SteffenD89
Guld medlem
|
Sendt: 22-Maj-2011 kl. 21:36 |
aerik skrev:
Anima skrev:
aerik skrev:
SteffenD89 skrev:
Læs 3. linje i hans email igen |
Haha godmorgen til mig
Så vil jeg mene, at du har gjort alt der er i din magt, og ikke er urimelig |
Np, det kan ske.  Men okay, jeg har da fået svar på mit spørgsmål.
|
|
 |
Torben Rasmussen
Guld medlem
Flatpanels.dk
Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Point: 4378
|
Sendt: 23-Maj-2011 kl. 09:36 |
Allan Olesen skrev:
Principielt har du naturligvis krav på at få det udført af Proshop. Men en anden gang bør du overveje at kontakte Logitech direkte. De har efter min mening noget af det bedste reklamationsbehandling overhovedet. Ofte behøver man ikke engang indsende den defekte vare, før man får en ny. | +1 til den løsning. Jeg har også før prøvet at kontakte Logitech, hvor de heller ikke ville se den defekte vare, men blot sendte en ny. Det har både været småting som nye glidepads til en mus (de dersens plastic-puder under musen) og større ting som en Harmony One. Sidstnævnte kan de jo så styre adgangen til via deres egen database, så det er jo nemt at "lukke" for den defekte model, så den ikke virker mere. Edit: glemte Quoted...
Redigeret af Yakken - 23-Maj-2011 kl. 09:37
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
 |