|
Hvordan opgradere Simple Sticky Notes? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7912 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-Oktober-2015 kl. 06:57 |
I meget lang tid om morgenen når jeg tænder min computer er der en box, der siger at der er en ny version af Simple Sticky Notes, opgradér? Nu har jeg så langt om længe gemt mine noter i et word dokument og slettet alle noterne. Men når jeg så nu forsøger at opgradere, siger den at programmet kører og at jeg skal lukke det. Men hvordan lukker jeg det - eller afinstallerer det? Jeg kan ikke åbne programmet fra startmenuen under "Alle programmer" eller noget.
|
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Prøv at trykker CLT ALT DEL.
Gå ind i jobliste og se hvad der kører. Her kan du også lukke programmet hvis det kører. Eller skal det nok afinstalleres helt. |
|
![]() |
|
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7912 |
Ok - jeg kan prøve "ctrl alt del". Men med hensyn til at afinstallere det f.eks. fra kontrolpanelet, så får jeg samme besked - at programmet kører og skal lukkes først. Aaah ok - jeg tror jeg fandt den under processer der kører - så det kan jeg prøve i morgen tidligt, når jeg sandsynligvis får samme besked.
|
|
Thorvald. |
|
![]() |
|
Jo - nu har jeg fået afinstalleret den forrige version og installeret den nye.
![]() |
|
Thorvald. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |