|
Hvordan oploader man et billede ? |
Besvar ![]() |
Side <12345> |
Forfatter | ||
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
test
![]() |
||
![]() |
||
bulk_ ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 23-September-2017 Status: Offline Point: 37 |
|
billedet er helt det kan ikke gøres større .. der kommer ikke mere til syne. de billeder der står ..er ikke nogle jeg har uploadet inde i det vindue.
|
||
![]() |
||
mnielsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2242 |
|
Ja - terningerne er kastet, men har du en idé om, hvorfor det ser ud som det gør på bulk_'s billede?
Redigeret af mnielsen - 12-Juli-2020 kl. 22:06 |
||
![]() |
||
bulk_ ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 23-September-2017 Status: Offline Point: 37 |
|
jeg har strukket det helt ud der kommer ikke mere frem
|
||
![]() |
||
mnielsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2242 |
|
Kan det være noget med, at man som ny bruger ikke lige med det samme, kan uploade billeder? Bare en tanke... Fordi, du har jo ikke lavet mange indlæg.
|
||
![]() |
||
KevinL ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 14-August-2014 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 364 |
|
Windows har en app i deres Microsoft store (gratis) der hedder Resize Image, meget simpelt at bruge.
|
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
|
Billede som er Online, Kopier/indsæt.
![]() |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4863 |
|
Kopy/paste som du har anvendt, virker nærmest aldrig. Noget med protection af ophavsret.
|
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
|
Det er ikke ofte at det er sket.
|
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
|
Problemet er at jeg ikke får "vælg fil" og "upload" frem på det vindue der åbner når jeg har trykket på fuldt "redigeringsbillede" og derefter det "grønne træ" så det er jo ligesom umuligt at uploade noget. og resize er slet ikke problemet.
|
||
![]() |
||
|
mit vindue ser sådan ud når jeg trykker på det træ, og det er hele billedet ...der er ikke mere længere nede ! så de er ikk på min ..den upload og vælg fil |
||
![]() |
||
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5301 |
|
![]() Hvorfor har jeg intet bud på ![]() |
||
Mvh. JørgenT
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |