recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvordan oploader man et billede ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvordan oploader man et billede ?

 Besvar Besvar Side  <12345>
Forfatter
Besked
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juli-2020 kl. 22:00
test

bare en test


Til top
bulk_ Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 23-September-2017
Status: Offline
Point: 37
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bulk_ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juli-2020 kl. 22:05
Oprindeligt skrevet af mnielsen mnielsen skrev:

Prøv så lige igen, at klikke på billede-ikonet. Kan du trække i det nederste af rammen? Hvis musemarkøren ændrer sig til op/ned-pile? For at se, om der kommer noget mere til syne...

Prøv også at klikke på et af billederne, du HAR uploadet. Hvad sker der så?
Hvis der ændres i det højre felt, hvor der står en masse tekst, så prøv at klikke på OK, som bør komme til syne.

Ellers, ser det da noget mystisk ud...

billedet er helt det kan ikke gøres større .. der kommer ikke mere til syne.    

de billeder der står ..er ikke nogle jeg har uploadet inde i det vindue. 
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1938
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juli-2020 kl. 22:06
Oprindeligt skrevet af claus_jac claus_jac skrev:

test

bare en test



Ja - terningerne er kastet, men har du en idé om, hvorfor det ser ud som det gør på bulk_'s billede?


Redigeret af mnielsen - 12-Juli-2020 kl. 22:06
Til top
bulk_ Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 23-September-2017
Status: Offline
Point: 37
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bulk_ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juli-2020 kl. 22:07
jeg har strukket det helt ud der kommer ikke mere frem

Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1938
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juli-2020 kl. 22:09
Oprindeligt skrevet af bulk_ bulk_ skrev:

Oprindeligt skrevet af mnielsen mnielsen skrev:

Prøv så lige igen, at klikke på billede-ikonet. Kan du trække i det nederste af rammen? Hvis musemarkøren ændrer sig til op/ned-pile? For at se, om der kommer noget mere til syne...

Prøv også at klikke på et af billederne, du HAR uploadet. Hvad sker der så?
Hvis der ændres i det højre felt, hvor der står en masse tekst, så prøv at klikke på OK, som bør komme til syne.

Ellers, ser det da noget mystisk ud...

billedet er helt det kan ikke gøres større .. der kommer ikke mere til syne.    

de billeder der står ..er ikke nogle jeg har uploadet inde i det vindue. 

Kan det være noget med, at man som ny bruger ikke lige med det samme, kan uploade billeder? Bare en tanke... Fordi, du har jo ikke lavet mange indlæg.
Til top
KevinL Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 14-August-2014
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 364
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KevinL Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2020 kl. 02:05
Windows har en app i deres Microsoft store (gratis) der hedder Resize Image, meget simpelt at bruge.
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2020 kl. 11:12
Billede som er Online, Kopier/indsæt.Skal du holde sommer i Danmark? | Laterna Nordica
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Online
Point: 4250
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2020 kl. 11:35
Kopy/paste som du har anvendt, virker nærmest aldrig. Noget med protection af ophavsret.
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2020 kl. 11:37

 Det er ikke ofte at det er sket.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
bulk_ Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 23-September-2017
Status: Offline
Point: 37
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bulk_ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2020 kl. 15:40
Oprindeligt skrevet af KevinL KevinL skrev:

Windows har en app i deres Microsoft store (gratis) der hedder Resize Image, meget simpelt at bruge.


Problemet er at jeg ikke får  "vælg fil"  og "upload"  frem på det vindue der åbner når jeg har trykket på fuldt "redigeringsbillede" og derefter det "grønne træ"   så det er jo ligesom umuligt at uploade noget.  og resize er slet ikke problemet.
Til top
bulk_ Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 23-September-2017
Status: Offline
Point: 37
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bulk_ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2020 kl. 15:46

mit vindue ser sådan ud når jeg trykker på det træ, og det er hele billedet ...der er ikke mere længere nede !   så de er ikk på min ..den upload og vælg fil

Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5206
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2020 kl. 17:05
Oprindeligt skrevet af bulk_ bulk_ skrev:

mit vindue ser sådan ud når jeg trykker på det træ, og det er hele billedet ...der er ikke mere længere nede !   så de er ikk på min ..den upload og vælg fil
Mystisk, du mangler godt nok et par knapper



Hvorfor har jeg intet bud på  Confused
Mvh. JørgenT
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12345>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu